You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazanılmış Hayat Mı ? Kaybedilmiş Hayat Mı ?

in #tr6 years ago

Hepimiz yaptığımızı sandığımız seçimlere itiliyoruz. Bununla ilgili bir şeyler yazmıştım. Bu satırları yazarken ben de sınava doğru gidiyorum :)

Benim planım "o değil de ne yaşadım be" diyerek hikayeyi kapatmak. Bakalım..

Sort:  

Umarım bu lafı sadece sen ya da ben demeyiz. Her insan diyebilsin isterim. Yarattığım senaryolar iyi gelmedi fırsat eşitsizliğinden tut determinizm e kadar birçok şeyle konuştum ama olan onlara değil sınavıma oldu sanırım

Ayrıca bununla alakalı yazdığın yazının linkini atabilirsen okumak isterim

Öyle oluyor. Sınav dönemim bitsin üzerine daha çok konuşuruz :) yazımı da buradan okuyabilirsin. Kabaca baktım buydu galiba :) yorumuna açıklama yapmadım ama düşüncelerim orada yazıyor. Şimdi ikinci sınavıma bakmam gerek :)

Kolay gelsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43