Türk Borsalarına STEEM/SBD Baskısı #3

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar!

Steemit platformundan elde ettiğimiz kazançları banka hesaplarında görebilmemiz için yabancı borsalar ile uğraşmak zorunda kalıyoruz. Steemit üzerinden kazandığınız STEEM/SBD paralarını daha kolay bir şekilde banka hesaplarına çekebilmek için bir kampanya başlatılmıştı. Bu kampanyaya farklı şekillerde destek olmaya çalışıyorum. Kampanya’ya neden katılmanız gerektiğini ve neler yapabileceğiniz hakkında örneklerle birlikte paylaşımlar yapmıştır. Bu sefer farklı bir destek ile karşınıza tekrar geliyorum.

Öncelikle bu konu hakkında bilgi sahibi olmayan arkadaşlar diğer iki paylaşımımı okuyarak bilgi alabilirsiniz.

Bir elin nesi var iki elin sesi var!


Arkadaşlar başlıkta belirttiğim üzere STEEM/SBD paralarının borsaya girebilmesi için herkesin destek göstermesi gerekiyor. Bir kişinin tek başına bu işle uğraşması hiçbir sonuç elde ettirmez. Bu kişi sadece kendisi için değil, bizler için de uğraştığını unutmamak gerekir. STEEM/SBD parasını Türk borsalarına girebilmesi için ‘baskı’ yapılması gerekir.

Görsel Kaynak

  • Akıllarda farklı bir izlenim oluştur


Arkadaşlar STEEM/SBD parasının Türk borsasına girebilmesi için Paribu, Koineks ve BTCTurk firmalarını etkilemeye çalışıyoruz. Örneğin, sizlere diğer paylaşımlarda bahsettiğim gibi ‘blogspot oluşturma, mail gönderme, haber sitelerinde yazı yayınlama vb’ önerilerdir.

Peki bu önerileri yapıyorken sıradan biri olmaktan çıkın. Örneğin, haber sitelerine göndereceğiniz yazıda kullanacağınız resim karşı tarafı etkilesin. Dümdüz bir yazı yolladığınız zaman çok fazla ‘izlenim’ bırakma konusunda yetersiz kalabilir.

  • Logo/Resim çalışmaları yapın ve kullanın


STEEM/SBD parasının Türk borsasına girebilmesi için firmaları etkilemek için kullanacağınız yöntemlerde bu resim ve logo çalışmalarını kullanmaya çalışın. Örneğin, STEEM/SBD parası ile Koineks logosu yan yana konularak altına bir bilgi içeren ‘resim’ çalışması yapılabilir. Bu şekilde firmanın aklında etkileyici bir izlenim bırakabilirsin.

Genellikle firma personelleri sık sık ‘dümdüz’ yazı okumak zorunda kaldıkları için bu durumdan sıkılabilir. Bu durumun önüne geçebilmek ve onlarında aklında mükemmel bir izlenim bırakmak için ilginç bir resim hazırladım. Photoshop vb. uygulamaları çok fazla bilmediğim için bu konuda daha etkili çalışmaları yapabilen arkadaşlarımızın olduğunu düşünüyorum.

Hazırladığım resmi, Koineks’te, BTCTurk, Kripto haber sitelerine kısa bir ‘düz yazı’ ile neden mail attığımı belirttikten sonra resmi ekledim. Bu sayede hem ne amaçla yazdığımı hem de ilginç bir şekilde personelin aklında konunun yer edinmesini sağladım.

Aşağıya resim çalışmamı ve çalışma sonucunda kimlere ulaştırıldığını bildiren içerik resimleri ekliyorum, bilginize.

ss11.png

döxö.png

SÖXÖX.png

Sort:  

Evet arkadaşlar şuan gelen mesaj ile yayınlayacağım bir haber hakkım var. Bu konu hakkında "koinmedya" internet sitesine yazı yayınlayacağım, onlarda yayınlayacaklar.

Adım adım geri dönüşlerimize devam! :) İnandım, bu yolda ^^

Evet adım adım da olsa dönüşler güzelleşmeye başlıyor.
Çabaların ve Desteğin için teşekkürler ;)

Harika!
Haberi Post olarak paylaşacak olursan ReSteem yapabilirim ;)

Birkaç çalışmam daha var, bugün gece onlarla birlikte "post" olarak paylaşıcam :) @murattatar

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81