Değerlendirme- rating.mysteemit.xyz sitesi

in #tr6 years ago (edited)

6.JPG

Etiketler hakkında yayınladığım gönderime @arafs bir yorum bırakmıştı. Kendi için hazırladığı etiketlerinin 7 gün sonunda gönderilerini göstermediğini belirtmişti. Bunun üzerine yaptığım araştırma sonucu ilk etiketin, yazınızın url adresine eklendiğini ve kalıcı olduğunu, diğer etiketlerin 7 gün süre ile yazınızı temsil ettiğini hep beraber öğrenmiştik.

Şimdi @arafs'a güzel bir haberim var :).

Etiketlerini ve Gönderilerini Buldum !!!!



Size tanıtmaya çalışacağım site sayesinde kendi arşivinizi oluşturma adına değişik uygulamalar yapabilirsiniz. rating.mysteemit.xyz sitesi @t3ran13 hesabı tarafından oluşturulmuş, yazıları derecelendirme adına kurulmuş bir sitedir. Yazıların nasıl derecelendirildiği ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

1.JPG

Sitenin arayüzü oldukça basit.
1- Posts Rating (Gönderilerin Dereceleri)
2- Tags Curators (Etiketlerin Küratörleri)
3- Users (Kullanıcılar)
4- Witnesses (Tanıklar) olmak üzere 4 ana sekmeden oluşmakta.

Posts Rating (Gönderilerin Dereceleri)

Site olarak Golos yerine Steem seçip, etiket kısmına "tr" yazıp arama yaptığınızda size, tr etiketi altında derecelendirilmiş 100 adet gönderi göstermektedir. Gönderiler iki gün öncesine aittir ve genelde Steemit'in "Trend" ya da "Hot" sekmesinde olmayan gönderilerdir.
Örnek olarak kendi gönderim "Okudum Etkinliği" 64.662 derece ile şu an 14. sıradadır.

2.JPG

Tags Curators (Etiketlerin Küratörleri)

İlgili etiket altında küratörleri şöhret puanına göre sıralayan bir listedir. Ancak bazı küratörler artık aktif olmamasına rağmen listelenmiştir.

3.JPG

Users (Kullanıcılar)

Bu sekmede kullanıcı adını girdiğiniz hesabın hangi etiketlerde neler paylaştığını görebilirsiniz. İşte @arafs'ın kendi etiketlerini oluşturduğu ve 7 gün sonunda, etiket altında yazılarını göremediği tüm yazılar burada.
Örnek olarak #arafsmuzik için;

4.JPG

#arafsizle için;
5.JPG

Witnesses (Tanıklar)

İlk 50 sıradaki witnessların listesini göstermektedir.

Değerlendirme

Sitede gözden kaçan kaliteli yazıları bulmak adına "Posts Rating" sekmesi kullanışlı görünüyor. Bu sekmede gösterilen yazıların 2 gün öncesine ait olduğunu unutmamak gerekir, yani kürasyon geliri için geç kalmış olabilirsiniz. "User" sekmesi sayesinde, şu ana kadar hangi etiketlerde ne kadar paylaşım yaptığınızı görebilirsiniz. Kendi oluşturacağınız etiketler ile yazılarınızı arşivleyip, daha sonra bu siteden yazılarınıza ulaşabilirsiniz.

Umarım faydalı olur.


Notlar: Görseller rating.mysteemit.xyz sitesi üzerinden ekran alıntısıdır.
Sort:  

Sen harika bir adamsın :))

Siteyi incelemeye alıyorum, eğer güvenlik konusunda da herhangi bir sıkıntı olmazsa o şekilde siteye link gönderilebilir. Kullanılabilirliği için araştıracağım.

Ellerine sağlık.

Arafs hesabı için buna gerek kalmadı gibi ama yeni hesap için gerekecek ;)

Teşekkürler.

Daha siteyi açarken sıkıntı çıkardı bütün eklentiler. Dikkatli olmak gerek, biraz daha geliştirilmesi gerek sanırım ;)

Güvenlik sertifikası falan yok sitenin. Girmeyi düşünürseniz kullanmadığınız bir tarayıcı ile deneyin ;)

Ben iki gündür, deniyorum siteyi bir sıkıntı olmuyor açarken. Şifre falan istemediği için sıkıntı olacağını düşünmüyorum, arama motoru mantığında çalışıyor. Bu arada ben teşekkür ederim yeni konular araştırmama teşvik ettiğin için :)) 👍

Hangi tarayıcı ve hangi eklentiler var kullanırken?

Ben güvenliğim konusunda hassasım senelerdir, o yüzden hep farklı tarayıcılarda eklentilerle deniyorum çoğu zaman ;)

Chrome kullanıyorum, sanırım bağlantı atadığım linkleri eksik girmişim. Şimdi yazıdakileri de düzelttim.

Ferklı tarayıcılar ve eklentiler kullanmak daha mı güvenli?

Ben sadece Chrome kullanıyorum, şimdiye kadar bir sorun yaşamadım. Sadece dikkat ediyorum, şüphelendiğim bağlantıları açmıyorum.

Hocam bir de şu adresi dener misin? Güvenlik sıkıntısı yaşanmıyor.
http://rating.mysteemit.xyz/en/golos/rating?date=2018-04-23
9.JPG

Buradan sıkıntı çıkarmadı ;)

Yalnız #arafs etiketini benim haricimde kullananlar varmış, yeni görüyorum :))

Önce bi sevindirik oldum, sonra @arafs'ın yorumunu görünce minik bir hayal kırıklığına uğradım. Karışık duygular içerisindeyim, bilemiyorum Altan :)

Şöyle bir şey buldum ben de, belki biraz daha çok işimize yarayabilir @cashthekush

https://steem.kasperfred.com/tagsearch/

Burada hesabı arattığımızda o hesabın kullandığı etiketleri görebiliyoruz. O etikete tıkladığımızda ise ilgili içeriklere ulaşabiliyoruz.

Eklentiler konusunda da sıkıntı çıkmadı, güvenilir görünüyor. Bir sıkıntı bulursam tekrar yazarım buradan ;)

Evet bu site de fana durmuyor, hatta gayet güzel. Artık kendi arşivimizi oluşturabileceğiz :) 👍

Bu sayfada bir etiket altında çok fazla gönderi göndermişim gibi görünüyor. Örnek utopian etiketi altında 24 paylaşım yapmışım gibi görünüyor, gerçeği 9 paylaşım.

Hmmm evet öyle acaba editlediğin yazılar olabilir mi? Onları da tekrar mı sayıyor acaba sistemi...

Araştırmam lazım :)))

:)) Ben denedim siteyi şimdilik bir sıkıntı yok, zaten @arafs yeni bir site önerdi, artık elimizde iki seçenek var 👍

böyle faydalı araştırmalar yapan senden başkası yok sanırım:)

çok güzel bir şeye benziyor, kendimizin ve bilmek istediklerimizin hangi etiketlerde yazdığını görmek iyiymiş👌

:)) Teşekkürler, buldukça paylaşıyorum. Steemit'i etkin ve bilinçli kullanmak adına önemli olduğunu düşünüyorum. 👍

trliste için de ayrıca tebrik ediyorum:))

Teşekkürler, ben de sizi tebrik ederim, keşke iddaaya girseydik :)

teşekkür ederim, benim dediğim çıktı🙋‍♀️

Hemen deneyeceğim. İlginç ve bilinmeyen şeyleri sizin yazılarınızdan öğreniyoruz, elinize sağlık :)

Teşekkürler, muhtemelen bilmediğimiz çok şey vardır, artık buldukça paylaşmaya devam edeceğim:) 👍

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

trliste için tebrik ederim. Siteyi görmüştüm ancak içerik ve işleyişe bakmaya fırsat olmamıştı. Şimdi öğrendik sayenizde, güzel bir inceleme olmuş.

Çok teşekkürler, bilgi paylaştıkça değerlenir felsefesi ile yola devam ediyorum 👍

Trliste için tebrik ederim 😃

Teşekkürler @baycan 😃

Herzamanki gibi yine bizler çin araştırmış emek vermişsiniz. Ben de eski postlarımı bulmakta sıkıntı yaşıyordum bu şekilde kategorilendirerek daha çabuk bulabileceğim içeriğimi .😃

Kesinlikle, arşivlemek için birebir 👍

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28