Tr Blog Önerileri 2 | Hikaye Blogları

in #tr6 years ago (edited)

ewan-robertson-208059-unsplash.jpg

Photo by Ewan Robertson on Unsplash

Tr Blog Önerileri 2 | Hikaye Blogları

Yeni seri ile devam ediyoruz. Sizlere kaliteli ve uzun blogları nasıl yazabileceğinizi göstermek için bir kaç taktik vereceğim ve böylece günlük olarak seçilen yazıların arasına girebilme şansınız da artacak.

Eğer kuşadası takımının yürüttüğü küratör projesinden haberiniz yoksa burayı tıklayabilirsiniz. Her gün seçilen 15 yazı arasında girebilirsiniz.

Bu yazıyı resteem yaparak bir çok kişiye ve yeni gelen arkadaşlara ulaşmasını sağlarsanız çok sevinirim.
Şimdi gelelim konumuza.

Yazacak Bir Şey Bulamıyorsan Hikaye Yazmak

Bir çok kişi her gün yazı çıkartmak istiyor. Hatta bazı kişiler günde 2-3 tane yazı birden yayınlamak istiyor. Bunun için sizlere bir önerim var, hikaye yazmak. Günde bir tane güzel bir hikaye yazabilirsiniz. Bunun için ihtiyacınız olan tek şey google translate ve thewritersacademy de yayınlanan yazılar.
Şöyle yapabilirsiniz;

  • Verdiğim linke gidip hikaye konularından birisini seçin.
  • İngilizceniz yoksa bunu google translate'a atın ve çevirin.
  • Hikayenizi başlatmak için bu konuyu kullanın ve en az 200-300 kelimelik bir hikaye yazmaya çalışın.
  • Böylece günlük seçilen yazılar arasına girme şansınız artacaktır!
  • Bu yazılarınızı cointurk discord kanalındaki genel post paylaşım kanalına atmayı ihmal etmeyin.

Örnek

I expected the knock at the door would come eventually, but I didn’t expect it to happen at midnight. 'Share on Twitter' icon (Karen Alexander, Australia)

Seçtiğim yazı bu, bunun Türkçesi şöyle;
Sonunda kapının çalacağını elbette bekliyordum, ama gece yarısında olmasını beklemiyordum.

O zaman hikayeye başlayalım.


darkness-347018-unsplash.jpg

Photo by Darkness on Unsplash

Kapı

Sonunda kapının çalacağını elbette bekliyordum, ama gece yarısında olmasını beklemiyordum.
Yatağımdan kalkıp soğuk mermere basarak terliklerimi aradım. Bu sırada kapı çalmaya devam ediyordu...
Kapıdaki adamın sinirli olduğundan emindim, vuruşunun sertliği bunun kanıtı niteliğindeydi. Terliklerimi giyindim ve çekmeceden silahımı aldım. Ne olur ne olmaz diye düşündüm.

Kapıya doğru giderken silahı belime koydum. Karşımdaki kişinin kim olduğunu bilmememe rağmen, gece yarısı çalan bir kapı çoğu zaman hayra alamet olmazdı.

Giderken aklımdan geçen şeyleri tek tek saymalıyım sanırım... 6 Yaşındaki küçük kızımın kaçırılmasından sonra geceleri uyku uyuyamıyordum artık. Peki ya eşimin ölümü? Onu nasıl unutabilirim ki... Çoğu zaman bir dedektif için suçluları kovalamanın ve yakalamanın keyifli olduğunu, eğlenceli olduğunu düşünürüz. Ama bu ters tepebilir... Ve karınızın ölümüne şahit olabilir, kızınızın da kaçırılmasına engel olamayabilirsiniz...

Son zamanlarda onu yakalamaya çok yakın hissediyorum kendimi. Bilmiyorum... Onu öldürmediklerine eminim. Eğer öyle olsaydı bunu bana acı çektirmek için mutlaka ortaya çıkartırlardı. Ne de olsa patronlarını yakalayıp hapse tıkmıştım...

Kapıya doğru uzandım, delikten kimin geldiğini görmeye çalıştım. Dışarıda yağan yağmurun sırılsıklam ettiği, yan komşumuz Cengiz Bey.

Kapıyı açtım.
'' Evladım, arabanı biraz ileri alır mısın Almanyadan oğlum geldi de yer yok senin arkana koyacağız kusura bakma evladım.'' dedi.
Bu kadar heyecanı bana boşuna yaşattın Cengiz Bey...


Daha Güzel Yazabilirsiniz

Ben bu blogu bir oturuşta yazdığım için çok düşünmedim açıkçası. Sonundan da gidişatından da anlayabilirsiniz. Ama şunu unutmayın, çok güzel yazılar yazabilirsiniz. Bu yazılarınızın biraz uzun olması ve biraz da görsellendirilmesi önemli.
Daha önce size buradaki yazımda görsel siteleri vermiştim.

Seçimlerimle İlgili Özet

Yazıları seçerken uzunluk ve yazının özeni, yazan kişinin tecrübesi ve rep puanı gibi şeyleri göz önünde bulunduruyorum.
Böylece yeni katılan arkadaşları da her gün seçmeye çalışıyorum.
Daha önceki kazançlarını da az çok kontrol ediyorum ki herkese bir şeyler kazandırabilelim. Hali yazırda cüzdanında 200 SBD olanı seçmemeye çalışıyorum.
Yine de güzel yazıların ödüllendirilmesi için çalıştığımızı unutmayın. Uzun yazı göze daha güzel gözükür ama hiç bir şey anlatmayan upuzun bir yazı yerine, 200-300 kelimelik tatlı bir blog daha güzel olacaktır.
Bloglarınızın kaç kelime olduğunu https://wordcounter.io 'dan kontrol edebilirsiniz. Mesela bu blog 570 kelime

Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkür ederim!

Cointurk Discord Kanalı

Tr Blog Önerileri 1

Sort:  

I love this kind of content, keep it up, brother!

Platform'da nedense hikaye az. Ben böyle paltformlarda gelişen birçok yazar gördüm ve eminim birçok yazar amatör olarak zamanında yazmıştır veya yazıyordur.

Burada birbirimize yaptığımız yorumlarla gelişeceğiz. Burasını hikaye yazmak üzerine bir eğitim aracı olarak bile kullanabiliriz. Sadece eleştiriye açık olmalı insanlar ,ki bence çoğu kişi öyle, ve eleştirmeli, burada tıkanıyoruz. İnsanlar bazen eleştirmiyor. Ben yazdığım bir şeyin eksikliklerini okuyucudan başka nerede göreceğim mesela.

İnsanlar hikayelerini post dolsun diye de yazmamalı bana kalırsa, üstte bahsettiğiniz teknik ilk başlarda hatta sonra bile çok başarılı bir taktik buradan yürüyüp çok yol katedebiliriz. Sadece ciddiye almak lazım.

Bir yerden başlamak lazım, ben örnek olsun diye biraz kısa ve pek de bir yere gitmeyen hikaye yazdım ama yine de bu yöntem gerçekten çok etkili olabiliyor evet.

Kendi adıma faydalanacağım bilgilerle dolu bir paylaşım olmuş.Teşekkürler @captainsailor

Ben teşekkür ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu :)

Captain yaz geliyor hala sen buralardasın :]
Çadır ile gezi günlüklerini paylaşmanı bekliyorum...

Okul bitsin hele :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95