You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tr Blog Önerileri 2 | Hikaye Blogları

in #tr6 years ago

Platform'da nedense hikaye az. Ben böyle paltformlarda gelişen birçok yazar gördüm ve eminim birçok yazar amatör olarak zamanında yazmıştır veya yazıyordur.

Burada birbirimize yaptığımız yorumlarla gelişeceğiz. Burasını hikaye yazmak üzerine bir eğitim aracı olarak bile kullanabiliriz. Sadece eleştiriye açık olmalı insanlar ,ki bence çoğu kişi öyle, ve eleştirmeli, burada tıkanıyoruz. İnsanlar bazen eleştirmiyor. Ben yazdığım bir şeyin eksikliklerini okuyucudan başka nerede göreceğim mesela.

İnsanlar hikayelerini post dolsun diye de yazmamalı bana kalırsa, üstte bahsettiğiniz teknik ilk başlarda hatta sonra bile çok başarılı bir taktik buradan yürüyüp çok yol katedebiliriz. Sadece ciddiye almak lazım.

Sort:  

Bir yerden başlamak lazım, ben örnek olsun diye biraz kısa ve pek de bir yere gitmeyen hikaye yazdım ama yine de bu yöntem gerçekten çok etkili olabiliyor evet.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43