Steemitte Nasıl Saygıdeğer Bir Profil Oluşturulur

in #tr6 years ago

Steemitte Nasıl Saygıdeğer Bir Profil Oluşturulur

Bu blogu okurken şu şarkıyı dinlemenizi isterdim mesela.

Play'e bastıysanız başlıyorum?
Son iki haftadır günde 5 paylaşım yapan hesaplar vardı. Şimdi SBD düştü takke göründü. Bıraktılar paylaşım yapmayı. Canlarım.

Bota para yatıranların da geliri düştü. Bu da çok kötü bir durum. Sen 2 katıyla oy alacağım diye düşün SBD ve STEEM birden düşsün. Ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Yazık. Kendi paranı power'up yapmışsın gibi bir şey bu. Acı bir durum. Direkt power'up yapmaktan iyi tabi.

Evet. İlk önerim bu. Şöyle ki;

  • Steem düştü diye paylaşım yapmaktan vazgeçmeyin.
  • Sadece gelirinizi düşünüp paylaşım yapmayın. Bunun yerine gerçekten bir şeyler yazmak için paylaşın.
  • Dmania paylaşıyorsanız bile bokunu çıkartmayın. Profilinizin kirlendiğini unutmayın.
  • Kimse kimsenin ne paylaştığına karışamaz ama kimse kimsenin kimi takip ettiğine de karışamaz. Bunu da unutmayın.
  • Yazılarınız uzun olduğu zaman başarılı olmuyorsunuz. Dolayısıyla okunaklı yazmanız lazım.
Değişik kodlar kullanın.
Faydasını göreceksiniz.

Blog yazarken şunlara da dikkat etmenizi tavsiye ederim.

  • Kendinizi olmadığınız bir kişi gibi göstermeye çalışmayın.
  • Mutsuz olduğunuzu insanların gözüne sokmanıza gerek yok ama duygularınızı gizlemenin de bir anlamı yok.
  • Verdiğiniz sözleri tutun. Benim gibi profil incelemesi yapacağım deyip de sonradan bırakmayın. Şu konuda yazacağım dediyseniz ve bir kaç takipçinizin dikkatini çektiyseniz, o konuda yazmadıysanız sonra neden takipçi kaybettim diye düşünmeyin.

İnsanların Zamanını Boşa Harcatmayın

Bu çok önemli bir madde. #tr etiketinde saatlerce geziyorum ve en büyük problemlerden bir tanesi kendine oy verip de yine de 0.01 geliri olmasına rağmen, cheetah botu gelmesine rağmen yine de copy-paste paylaşım yapmaya devam edenlerin olması.
Onların ismini artık biliyoruz zaten. Zamanımızı harcamıyoruz o kişilerle. Bilginiz olsun.

Çok İyi Birisiyim Ben Vallaha Bak.

Yalan söylemeyin önce. Hiç kimse çok iyi değildir. Steemitte iyi insan yoktur... Var mıdır? Bilmem. Vardır tamam.
Ama en yakın arkadaşınız bile sizi 3 kuruş oy uğruna satabilir!
Şaka bir yana, arkadaşım dediğiniz kişi size taktik vermez mesela. Kendisi 10 kazanır siz 2 kazanırsınız. Nasıl kazandığını anlatmaz.
O sizden daha uzun süredir buradadır.
AMA SİZİNLE PAYLAŞMAZ.
İşte burada da steemit acı gerçekler serisi giriyor işin içine.
Şunu unutmayın;

Başkasının mumunu üflediğiniz zaman, sizin mumunuz daha çok ışık vermez.

  • Bugün sana oy veren adamın 0.01 de kalmasını mı istersin yoksa hızlıca 0.05'e, 0.10 'a yükselmesini mi istersin? İşte bunun için tr blog önerileri yazıyorum. Siz de kazanınca biz de kazanacağız. Herkes kazanacak.
    Böyle bu iş arkadaşlar bunun LAMI CİMİ YOK.
    Neyse daha fazla sinirlenmeden...

İlham Verin İlham

Eğer yaptığınız şeylerle insanlara ilham verebiliyorsanız sizden daha iyi bir profil olamaz. İsterseniz kazancınız çok az olsun. Önemli değil. Sizin kişiliğiniz saygınlığınızdır. Paranız değil. Oldu mu bu cümle?
Arzularınızı güzelce dışa vurabilirseniz insanların içindeki o motoru ateşleyebilirsiniz ve onların da aksiyona geçmesini sağlayabilirsiniz.
Bunu yaptığınız işi iyi yaparak yaparsınız. Düzgün yaparak. Severek.
Sevmediğiniz bir işle olmaz zaten bu iş.
Benim blog yazmayı sevip sevmediğimi düşünün...
Sizce seviyor muyum?


Okuyor musunuz? Yorum?

Hani artık göremiyoruz ya kaç kişi tıklamış diye. Oylara bakmamız gerekiyor. Ayrıca yorumlar da önemli. Biliyorum zamanınız çok yok ama insan bilmek istiyor dimi okuyor musunuz diye. Yorum yapmadıkça yorum almak çok zordur.
O yüzden okuduğunuz bloglara 1-2 cümle de olsa yorumlar bırakın.
Önemli.
Yorum yaptıkça insanları kazanma oranınız artacağı için saygınlığınız da artabilir.
yani sanırım...

Hadi ben kaçtım...

Sort:  

Steem fiyatı düştüğünde, insanlar discord'ta bile yazı yazmıyorlar. Eskiler çok düşük rakamları gördüğü için tecrübeli, ne olursa olsun paylaşım yapmayı bırakmıyorlar. Yorum yazma konusunda biraz gelişme olduğunu düşünüyorum.

Sana katılıyorum:)

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler :)
Ne olursa olsun paylaşım yapmak gerekiyor çünkü bugün biriktirdiğimiz 1 SBD yarın 4leri tekrar görebilir

Verdiğiniz şarkı eşliğinde yazdıklarınızı okudum. Burada yeni olmama rağmen okuduğum yazıların bazılarından ilham alabiliyorum. Dediğiniz gibi kopyala-yapıştırları da fazla görüyorum. Üyeler özgün üretimi gerçekleştirebilse bu platform amacına o zaman ulaşır. Daha özgün yazılar okuyabiliriz umarım

Kesinlikle öyle. Umarım bundan sonra söylediğiniz gibi özgün üretim artar ve yatırımcılarımız da artar

Güzel yerlere değinmişsiniz. Özellikle kopyala-yapıştırcılar yüzünden emek verilen yazılar gözden kaçabiliyor. Blog konusunda yazdıklarınıza da katılmaktayım. Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

kopyala-yapıştır yapanları biz küratör projesinde seçmiyoruz o yüzden artık onlar kara listemizde :D

Güzel yazı. Sıcak. Tebrikler...

Teşekkür ederim hocam :)

Yazdıklarınızda çok haklısınız.Beğenerek okudum,teşekkür ederim hemen yazınızın altına yorum bırakıyorum:)

Çok teşekkürler efenim :)

Dmania konusuna katılıyorum, profilinde onlarca caps paylaşanlar var, bunun olayını anlamış değilim.

Harika bir yazı olmuş gerçektende çok önemli yerlere değinmişsiniz :)

sağolun komutanım :D

bilgilendirme için teşekkürler. daha fazla saygınlık almak için ne yapılmalı acaba? bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

REP. puanı mı?

İtibar puanı 45ten sonra mola vermiş gibi yerinde sayıyor. İlerlemesini etkileyen faktörleri merak ettim.

Steem fiyatı düştü bu yüzden beklemedeyiz haliyle de biraz zarar ettik ama halen buradayız. İnsanlar burada durmak için kendilerini zotlamasınlar, bir şey paylaşıyorlarsa zevk alarak paylaşsınlar derim. Yazınız güzel olmuş kaptan, sizin de dediğiniz gibi yorum önemli insanlar arrasındaki etkileşimi arttırıyor.

Kesinlikle öyle hocam, ille de kazancam diye tutturmak çok da doğru değil severek yapmak lazım bir yandan da

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11