Pilli Radyo

in #tr6 years ago

Akşam akşam sitemim kime bilmiyorum :) Öyle şiir yazan biri de değilim :) Becerebildiğimi de düşünmüyorum :) İdare edin :)

Odanın en ücra köşesinde çalan pilli bir radyo gibiydim ben senin için.
Hani sevdiğin ezgileri çalınca dikkatini çeken.
Sevmediğin havaları çalarken varlığını bile unuttuğun.
Pili bittikten günler sonra yokluğu fark ettiğin, “aaa bu neden çalmıyor?” dediğin.
Misafirin gelip “çok enfes bir parça” dediğinde,
Gururla “çok nostaljik değil mi?” diye sorduğun...
Eski, püskü, tozlu ama cefakar bir radyo...

Çünkü tüm imkanların tükendiğinde ben hep oradaydım.
Çünkü arzuladığını dinlemek için de ben, evin içinde gürültü olsun istediğnde de ben vardım.
Ben sokak ağzında “konti garanti”, rakı masasında mezlerden nostalji idim.
Olmamı istediğin yerde, olmamı istediğin zamanın eğlencesi idim ben.
Tıpkı depozitolu piknik tüpü gibi işin düşünce maharetine başvurduğun...

Odanın en ücra köşesindeki pilli radyo... Hatırladın mı?
Sen beni hiç hatırlamasan da ben hep burdayım.

Sort:  

hocam bence çok anlamlı olmuş, elinize sağlık. Bence devam etmelisiniz yazmaya.

Teşekkür ederim :) Valla bilmiyorum durup dururken içimden geldi öyle :)

Odanın en ücra köşesindeki pilli radyo... Hatırladın mı?
Sen beni hiç hatırlamasan da ben hep burdayım.

bence çok güzel olmuş, devam etmelisin⚘


hatta bir sonraki şiir dinletisinde bunu senden dinlemek de isteriz:)

Teşekkür ederim :) Senden övgü duymak çok güzel :)

idare etmelik bir durum yok, siz yazdıkça paylaşın lütfen çünkü biz okumaktan keyif alıytoruz :)

Çok teşekkürler :) Bu yorumlar motive etti beni :)

Congratulations @bycanan! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @bycanan! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45