[TACH Challenge] - Acılı AşksteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Kendi memleketi olan Akdeniz bölgesinden çoook uzaklarda. Taa Karadeniz kıyılarında ekmek parası için olmasada soylarını sürdürmek adına gurbet cefası çeken Dom(ates) mutlu mesut bihalde gelecek nesilleri yetiştiriyor, eğitiyor onlara tüm bildiklerini aktarıp, yuva sahibi olabilmeleri için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.




Ama hemen kendi yaşadığı mekanın önünde bulunan yerde kimse yoktu. İçinden hep iyi bir komşum olsa gelse buraya yerleşse bizde akşamları farmville oynasak sosyal medyada dolaşsak selfiler çekip bostangram'da paylaşsak diye güzel şeyler geçiriyordu.

Bir sabah uyandığında Dom'un hayalleri gerçek olmuş hemen önünde bulunan yere çok güzel çok alımlı uzun boylu ince belli yeşiller içerisinde harika görünen bir bayan gelmişti.
Bu bayan’ın adı Bi(ber)'di.


xc2.jpg

Dom adeta kendinden geçmiş ilk görüşte aşık olduğu Bi'nin komşusu olması sonrasında; "ALLAH’ım ben istedim bir salkım sen bana verdin dünya güzeli bir hatun sana sonsuz şükürler olsun" diye dualar ediyordu.


soganadam1.png

Artık harekete geçmesi, Bi’yle konuşması gerekiyordu.
Birgece Dom kankası olan Soğ(an)’la karşılıklı iki duble sek sebze gübresi içerken kendinden geçmiş, dili çözülmüş konuşmaya başlamıştı;
➨ Kanka ben aşık oldum

➩ Ne güzel kanka, kim bu talihli nebatat

➨ Yeni komşum Bi

Soğ bu sözlerden sonra adeta beyninden vurulmuş kısık ateşte pembeleşinceye kadar pişirilmiş gibi hissetti kendini, çünkü o’da ilk gördüğü andan itibaren Bi’den hoşlanmıştı.

Birgün Dom Tüm cesareti toplayarak Bi'in kapısını çalmış karşısına dikilip konuşmaya başlamıştı.

➨ Merhaba güzel bayan

➩ Merhaba yakışıklı

➨ Benim adım Dom, senin ismin nedir?

Bi ben. Çok memnun oldum.

➨ Lafı uzatmak, büyüleyici etkileyici cümleler kurmak isterdim ama Maalesef yarışmanın 300 kelime kuralı var. 😂 o sebeple direk mevzuya giricem. Aşığım sana Bi

➩ Bende sana aşığım şapşik.

Çok mutluydu Dom ve Bi elele tutuşup evlenmeye karar verdiler.

Soğ bunu yediremedi gururuna ve nikahı basıp soğan gazı sıktı herkesin suratına.


as1.JPG

Dom ve Bi Öldüler

Yani kıssadan hisse; bu ne biçim bir hikaye 😂 😂 😂

Resim 1, 2, 3, 4

BYBY KÜÇÜK.png

Sort:  

Allah kimseyi açlıkla sınamasın :)

AMİİNNNNN
Beni bi sen anladın @aytug ) Sende doğru anladın :)

bende diyordum okurken aklıma neden menemen geliyor diye... güzel bir hikaye

Eyvallah @sozdemir mutlu etin beni güzel yorumunla çok sağol 😂

Harbi güzelmiş. Birleşince sanki şişko gibi bir şey çıkıyor ortaya :)))

Saydım 301 kelime olmuş. Diskalifiye. Direk men.

Versene kardeşim borcunu =((((

Şakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hemen korkma yaaaa

Senden alacaklı değilim, merak etme.

Ya da varsa ben unutmuşum, demek ki :))

Ayrucaaaa, Üşenmedum saydum 299 kelime.

😂 ya abicim bende zaten yarışmayı kazanıp sana olan borcumu ödeyecem 😂
lütfen tisklafyei ettirme beni ya 😂

İşin gücün YEMEK ! Hikayeni bile yemek üzerine kuruyosun bu nasıl bi açıktır yaa 😂 bi doyamadın 😂😂

This post received a 5.68% upvote from @randowhale thanks to @by-yesilbag! To learn more, check out @randowhale 101 - Everything You Need to Know!

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 6.0% @minnowbooster upgoat, thanks to @by-yesilbag
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @by-yesilbag to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66631.72
ETH 3487.54
USDT 1.00
SBD 2.71