YERLİ BORSALARA ÇAĞRI YARIŞMASI

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Bugüne kadar steemitte birçok etkinliğe katıldım ama hepsinde hem kendimi geliştirmek hemde eğlenmek amacıyla katılmıştım. Sanırım ilk defa bir yarışmada ödüller gözümü kamaştırdı bunu itiraf edebilirim. Denemek istediğim birçok şey var ve bu ödüller gerçekten bir harika. Bu yarışma aynı zamanda bizim için büyük bir fırsata dönüşebilir. Eğer Türkiye'de faaliyet gösteren kripto para borsaları STEEM veya SBD yi altcoinlerine eklerse bu gerçekten bizim için çok iyi olur. Bu yüzden sizin de bu yarışmaya katılmanızı istiyorum ve lütfen buradaki linke tıklayın ve detayları okuyarak sizde bu yarışmaya katılın.

Arkadaşlar bu daha önce koineks ile yaşadığım bir sorun esnasında araya sıkıştırdığım bir konuydu yarışma tarihinden çok çok önce yapılmış bir hareket böyle bir yarışma olacağını düşünmemiştim o zaman ama iyi oldu burda da kullanmak istedim.

Bu da yarışma için ayrıca yazmak istediğim için koineks ile bu gün yaptığım yazışma. Arkadaşlar çok basit bir şekilde sizde bunları yaparsanız gerçekten bizim için en azından blocktrades i aradan çıkartma şansı olabilir.

Arkadaşlar bu da kullandığım bir diğer kripto borsası koinim e attığım mail ve maile gelen cevap. Ben bunları kullanıyorum diye bunlar ile irtibata geçtim umarım bir faydası olur ve bu yarışmayı düzenleyen üstelik vereceği ödüller ile büyük fedakarlık gösteren tüm dostlara saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.

SP çok önemli gerçekten ve denemek istediğim birçok şey için sp yetersiz kalıyor bu arkadaşlarıma son bir rica olarak en uygun şekilde yani zarara girmeden delegasyon kiralama sistemini resimli bir şekilde anlatabilirler ise çok mutlu olurum. Kısacası demek istediğim bana balık vermeyin balık tutmayı öğretin. :))

Umarım bu proje amacına ulaşır hepinize tekrar teşekkürler.

Sort:  

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has been upvoted by @microbot with 2.8%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Daha önceden yaşanan olaylarda gösteriyor ki daha az adımda işlem yapmak daha pratik ve sorunsuz olabilir, Desteğin için teşekkürler @burakdogusoy

Kiralama olaylarında her yerde olduğu gibi alış fiyatınız hayli önemli, hesabınızı dikkatli yapmanız iyi olur. //Fiyat dalgalanmaları nedeniyle, evdeki hesap çarşıya uymayabilir bunu da akılda tutmak lazım.
https://busy.org/@arafs/su-anda-steem-power-kiralayarak-ne-kadar-
kazanirsiniz-3

hocam tam aradığım video buydu ordaki nett app kısmını çözememiştim çok faydalı oldu sakin kafayla üzerinde çalışarak karlı bir kiralama yapabilirim power up yapmaktansa delegasyon yapıp bununla da kurasyon kazançlarını kovalamak daha mantıklı gibi geliyor bana ama tabi ben hala öğrenme aşamasındayım deneyler yapıyorum yanlış düşünüyor olabilirim :D katılım konusuna gelirsek zaten ilk fotoda göreceksin üstad ben daha önce de yazmıştım koineks e gönlümden geçen birşeydi yani yarışmayı görünce katılmamak olmazdı :D umarım başarılı olur ben inanıyorum başarılı olmaması için bir sebep yok çünkü yakın zamanda göreceğiz diye düşünüyorum steemi türk borsalarında

You got a 1.46% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 29 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94