YENİ TÜRK STEEMERLAR

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bildiğiniz gibi çevremden insanların da buradan kazanmasını istediğim için steemit e davet ediyorum. Bu aynı zamanda bizim büyümemize de ufak ta olsa bir katkı sağlıyor ve aldığım olumlu tepkilerden dolayı iyi bir şey yaptığımı düşünüyorum. Onaylanan arkadaşlarımızdan unuttuğum bir isim varmış onu da eklemek istedim. @mufitbaris arkadaşımız da müzisyen bir steemer olarak aramızda. Kendisine ve yeni gelen tüm arkadaşlarımıza başarılar diliyorum umarım kazançları bol olur emeklerinin karşılığını alırlar. Bu yazımı okuyan yeni arkadaşlar olacaktır diye düşünerek steemit e gelir gelmez ilk incelemeniz gereken profil olarak @baycan ı öneriyorum arkadaşlar. Destek projeleri ile size çok yardımı dokunacaktır. Takip etmeniz gereken hesaplar olarak çok hesap var ama ilk aşamada aklıma hep 4 hesap geliyor yazıyorum. @kusadasi @anadolu @arafs ve @sorucevap. Bu hesapları takip ederek hem steemit in işleyişini çok rahat öğrenebilir hemde kazançlarınızı arttırma şansınızı yükseltebilirsiniz. Görüşmek dileği ile...

Sort:  

Yeni gelen arkadaşlarımıza hoşgeldiniz ve bol kazançlar diyorum 😊

bil baklım kim geldi :d geçen yazıma bakıp kopya çekme çok sevdiğin biri de üye oldu buraya :D

@burakcanozer tabii ki, iyi ki de geldi finallerden sonra yayınlarını muhakkak izleyeceğim 😊

@emrepeker 'i unutmamak gerek, o da hoşgeldi...

:D aynen kaçırmamışsın hiç gözünden :D

Ben de hoşgeldin yorumlarımı attım ikisi de çok iyi umarım sabırla devam edip emeklerinin karşılığını alırlar 😃

This post has received a 0.17 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

This post has been upvoted by @microbot with 5.2%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 28 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çevrenizdekilerin de kazanmasını istemeniz çok güzel bir davranış, hesap olarak beni çnermeniz de çok mutlu edici elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım 😃
Başarılılarının devamını dilerim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65725.20
ETH 3370.19
USDT 1.00
SBD 2.63