YEDİ NUMARA

in #tr6 years ago (edited)
Merhaba

Bugün yıllar önce izlediğim ve bir daha aynı tadı hiçbir dizide alamadığım Yedi Numara dizisinden bahsetmek istiyorum. Bana kalırsa Yedi Numara TRT nin en iyi yapımlarından biridir. İzlemeyenler için şiddetle tavsiye ediyorum. Dizide çocuğu olmadığı için sürekli çocuk hasreti çeken bir çiftin üniversite öğrencisi kiracıları ile yaşadıkları maceralar anlatılmaktadır. Çok spoiler vermek istemiyorum izlemeyenler için ama kiracıların 2 si yeğenleridir ve anadolunun tüm temizliği ve saflığı ile İstanbulla mücadele etmektedirler. Haydar ise bir matematik dahisidir. 4 tane de kız öğrenci vardır kiracıları ve hepsi farklı şehirlerden gelmiş birbirinden farklı kişiliklerdir. Aşkın en masum halini Haydar ve Armağan yaşamıştır izleyin kesinlikle hak vereceksiniz bana.

Temiz kalpli insanların temiz hikayesine zaman zaman yeni konuklar da dahil olmaktadır. Özellikle Olgun Şimşek'in canlandırdığı Sabit karakteri ile Vahit arasında geçen diyaloglar kahkaha atmanıza sebep olacaktır eminim.

Katılırsıınız katılmazsınız kişiseldir bazı zevkler ama bence şimdiye kadar yapılmış en iyi dizidir Yedi Numara ve ben bu gün sizlerle bunu paylaşmak istedim sadece.

Eğer daha önce izledi iseniz veya şimdi izlemeye başlarsanız yorum olarak fikirlerinizi bekliyorum. Sevgiyle kalın.

Sort:  

Bir iki bolum izlemistim guzel dizi ve aile dizisi

evet çok güzel bir dizidir çok spoiler vermek istemedim ondan uzun yazamadım ama çok kaliteli dizi

Çoğu bölümünü izlemiştim küfürsüz de gülmemiz sağlayacak farklı tiplerin işlendiği güzel bir dizi idi

Ne izlerdim ama

Çok güzel bir dizi

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

  • Feronio - 21 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Listemize @tipu bot tarafından teklif usulu oy attırmaya başlıyorum. Simdilik oranlar(~0.05-0.06 SBD) küçük olsada oylarınız ve desteklerinizle bu yakında artabilir. Detaylar ve sorular için @tolgahanuzun ulaşabilirsiniz.

feronio ya seçilmekten onur duydum @tolgahanuzun tipo ile ilgili discorpdan iletişşime geçeceğim sizinle

Bugün "Dünya 7 Numara Günü" galiba. Tesadüf, ben de 7 Numara'yı yazdım bugün. :) https://steemit.com/tr/@umit06/7-numara

üstad tesadüf olmuş demekki çok sevdğim bir dziydi :D hemen gönderinizi okuyorum

Teşekkür ederim, bu platformda "aktüel olaylar dışında" pek rastlanmayan güzel bir tesadüf oldu.

evet öyle oldu çok güzel oldu bence

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Duygulandım.. :)

izleyenler belli oluyor hemen :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59364.52
ETH 2593.69
USDT 1.00
SBD 2.47