TEŞEKKÜRLER DLİVE

in #tr6 years ago

RSToKkI-_400x400.jpg
Kaynak

Merhaba Arkadaşlar

Bu sabah kalktım ve @dlive da yeni güncelleme yapıldığını gördüm. Bu güncelleme ile çok şey değişmiş ama beni en çok etkileyen şey diller arasına Türkçe de eklenmiş. Dilime saygı duyan yöneticileri zaten mevcut. Türk yöneticilerinden @redjepi ve @desolator dışında yabacı yöneticilerinden de Türkçe bayram kutlamaları veya Türkçe selamlamalar sık sık görmüştüm ve bu beni çok mutlu etmişti.Özellikle @jimmylin sürekli Türkçe selamlamalar yapıyordu ve ben gerçekten mutlu oluyordum. Bana ve dilime bu kadar saygılı yöneticileri varken zaten mutlu oluyordum ama @dlive ayrıca yayınlar için dil seçeneklerini güncelledi ve artık dil seçeneklerinde Türkçe seçilebiliyor. Herkes için aynı heyecanı uyandırır mı bilmiyorum ama benim dilime saygı duyuldukça ve dilimin kullanılacağı platformlar arttıkça ben çok mutlu oluyorum. ÇOK TEŞEKKÜRLER @dlive. THANK YOU @dlive.

Sort:  

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

This post has been upvoted by @microbot with 7.6%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83