OY SATARAK GELİR ELDE ETMEK

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Bu gün sizlere oylarınızı satarak nasıl gelir elde edebileceğiniz ile ilgili ufak bir bilgi vereceğim. Bahsedeceğim site hepimizin bot olarak kullandığı smartsteem.

Öncelikle siteye giriş yapıyoruz. Siteye giriş yapmak için buraya tıklayabilirsiniz. Resimde de görüldüğü gibi üst kısımda login butonu var. Oraya basarak siteye giriş yaptıktan sonra isterseniz oylarınızı satabilir isterseniz de bot a delegasyon verebilir bunun karşılığında düzenli bir gelir elde edebilirsiniz.

OY SATIŞI NASIL YAPILIR?

Siteye girip login dedikten sonra karşımıza bu şekilde bir ekran çıkıyor. Burada Sell Votes yazan okla belirtilmiş alana tıklıyoruz. Sonra karşımıza bu şekilde bir ekran çıkıyor.

Bu ekranda da okla belirtilen alana tıklayarak smartsteem e bizim adımıza oy kullanma yetkisi veriyoruz ve üstte enable seçeneğini aktifleştiriyoruz. Bu alanda ayrıca oy gücümüzün ne seviyedeyken oy kullanılacağı vs gibi ayarları yapabiliyoruz. Sadece bu kadar işlemimiz ardından oylarımızı bot olarak satmaya başlıyoruz oylamaların gelirleri 2 günde bir smartsteem de görünüyor istediğimiz an hesabımıza aktarabiliyoruz. Oy satma işlemi bu kadar ama ya biz oy satmayı değil de delegasyon vererek gelir elde etmeyi istiyorsak ne yapacağız? İşte şimdi oraya geliyorum.

DELEGASYON VEREREK NASIL GELİR ELDE EDİLİR?

Siteye girdikten sonra karşımıza çıkan ekranda okla gösterilen Delegate Now seçeneğine tıklıyoruz ve karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor.

Bu alanda da Delegate butonuna tıklıyoruz ve karşımıza aşağıdaki seçenek çıkıyor.

Burada yapmamız gereken ise ne kadar Steem Power delege edeceğimize karar vermek. Okla belirtilen alana ne kadar delegasyon yapacağımızı giriyoruz ve sonrasında artık kazançlarımızın gelmesini bekliyoruz.

Arkadaşlar umarım faydalı olmuştur. Merak ettikleriniz için yorum kısmından sorularınızı alabilirim. Kendi referans linkimi de buraya bırakıyorum. Umarım iyi kazançlar elde edersiniz. Tekrar görüşmek üzere...

Sort:  

This post has received a 0.17 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

Güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş emeğine sağlık . Hemen deniyorum 😃

teşekkür ederim denemeler yapıyorum sürekli herşeyin mantığını çözmeye çalışıyorum kendi denemelerim işin mantığını anlamamı sağlıyor bu da onlardan biri oy satma gibi bir stratejim yok olacağını da sanmıyorum kendi adıma ama yapmak isteyenler için belki faydalı bir yazı olabilir bu şu anda oy satıyorum çünkü işin mantığı ile ilgili kafamda soru işareti kalmaması için yapmam gerekiyor okuyarak öğrenmek kalıcı olmuyor bende kendim deneyimlemeliyim :D şu aşamada satıyor olsam da yakın zamanda satışı bırakacağım çünkü hedefim oy gücümü arttırarark küratörlük sistemi üzerine yoğunlaşmak :D yakın zamanda onunla ilgili bir denemem olacak eğer başarılı olursam o zaman güzel bir iş yaptım diyebileceğim :D

Ben de teşekkür ederim ☺️
İlk 20 sp denedim kabul etmedi sonra 10 denedim oldu.

Küratörlük deneyimlerinizi bekliyorum 😃

bir denemem oldu sonuçlar olumlu ufak bir testti asıl sonuçlar cuma gelecek ve o zaman detaylı bir post yapabilirim power gücüm düşük olduğu için anadolu veya arafs tarzı bir sistem yapamayınca başka türlü bir sistem geliştirmeye çalıştım bakalım bu arada 20 sp den aşağı kabul etmiyor diye biliyorum smartsteem bilginiz olsun

hayırlı olsun o zaman bol kazancınız olsun

Ben daha önceden senin referans adresin ile giriş yapmışım o adresi nereden buldum onu bile bilmiyorum 😀 ortalama günlük 0.5 veya 1 sbd kazanç saglayabiliyorum toplamda 360 SP gücüm ile .

:D hahaha daha önce de bir yazımda böyle bir denemem olduğunu yazmıştım diye hatırlıyorum muhtemelen o yazıyı okuyup ordaki linkten giriş yapmışsındır hocam 24 ünde girmişsin senin sayende bende ufak bir kazanç elde etmişim sanırım :D sen çok iyi kazanıyorsun ama ben delegasyonu çektim oy satışındayım testlere devam ettiğim için power gücüme ihtiyacım vardı ama siz kazanabiliyorsanız ne güzel ki ben anlamam ama sizin gibi uygulama geliştirebilen arkadaşlarıımız bize ait buna benzer bir sistem kursalar fena olmaz bence işin detayını bilemedğimden yorum yapıyorum ne kadar mümkün veya değil hiçbir fikrim yok yanlış birşey söylüyorsam affola

Hocam aklımda yapmak istediğim çok şey var ama bu gibi işler tek başına zor oluyor ,çok zaman gerekiyor daha coogger bile bitmedi sizde biliyorsunuz ,belki o bittiğinde yeni şeyler yapmaya baslarim ama şuan zor. Ve bu gibi sistemleri bizlerde yapabiliriz ama ekip + zaman gerek yada 1 kişi ise çok zaman gerek + insanların desteği buda reklam için gerekli yoksa yapılan sistemler yapıldığı gibi kalıyor maalesef

Sayımız artıyor ben zamanla reklam işinin daha kolay olacağını umuyorum ayrıca türklerin geliştirdiği uygulamalar da bizim tarafımızdan daha kullanışlı olacaktır özellikle diye düşünüyorum ama dediğiniz şeylerde haklısınız ben tahminen biliyorum yaptığınız şeyleri ama detayı siz bilirsiniz sonuçta her işi ehli bilir kolay olmadığını tahmin edebiliyorum ben sadece :D

This post has been upvoted by @microbot with 4.0%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Loading...

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 30 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95