HERKESE TEŞEKKÜRLER

in #tr7 years ago

Merhabalar;

Henüz 2. günümde 2 büyük TÜRK steemit topluluğunun listesine girdiğimi öğrendim ve inanın çok mutlu oldum. Henüz çok yeniyim herşeye hakim değilim ama tüm içeriklerim için emek harcıyorum ve gözden kaçmamış emeğim. Demeki birşeyleri doğru yapıyorum diye düşündüm.

Öncelikle beni steemit ile tanıştıran @kenanyo ya çok teşekkür ederim. Steemit e girer girmez bana destek olan @baycan ve @mesafe ye de çok teşekkürler. Sayenizde ilk ödüllerimi aldım.

Bana her konuda destek olan bilgi paylaşımı yapan sevgili @benyamin ve @alkannn a da destekleri için çok teşekkür ederim.

Ve son olarak https://steemit.com/tr/@burakdogusoy/gmi0wo3d postumu listesine alarak beni gururlandıran @trliste ve https://steemit.com/tr/@burakdogusoy/gitarin-kisimlari postumu seçerek beni onurlandıran @coogger e çok teşekkürler.

İsmini şu an buraya yazmadığım o kadar çok destek olan dostum var ki kusuruma bakmayın lütfen hepinize çok teşekkürler

Sort:  

Gayet güzel bir başarı gelecekte daha güzel noktalara gelirsin.tebrikler.

Çok güzel bir performans sergiliyorsun ilerde iyi işler yapacağından eminim

umarım elimden geldiğince yazılarıma gönderilerime önem veriyorum ama karar aşaması en zor aşama ne yapsam diye düşünürken kafam çok karışıyor aslında :D

İnşallah daha başarılı olursun kardeşim

teşekkür ederim

tebrikler abicim daha başarılı olman dileğiyle .

teşekkür ederim

Steemit bir köy gibi ve bizler bu köyde birbirimize komşuyuz, köyümüze yeni gelen komşularımıza köyümüzü tanıtmak, yardımcı olmak hepimizin yapması gereken şey olduğuna inanıyorum. Postlarınız ve yeteneğiniz harika emeğinize sağlık ☺️

Çok teşekkür ederim

Yardimlasmanin birbirine destek olmanin mutluluğu tarif edilemez. :)))
Eminim cok guzel paylaşımlariniz olucak elinize saglik

teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59698.94
ETH 2303.28
USDT 1.00
SBD 2.51