Ateş böceği- Canlı sahne perfomansımız

in #tr7 years ago


Merhaba

Her gün bir video bir yazı yazacağımı söylemiştim. Bu ilk videom grubumla sahne performansımızdan. Mithat Can Özer'in Ateş böceği şarkısını yorumladık ve bunu sizinle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

İstek şarkı isteyebilirmiyiz 🙈

Tabi ki beni bukonuda yönlendirirseniz çok daha faydalı olur zaten

Güzel seslendirme başarılısın bu işte baya

Canlı yayın gibi bir sistem varmı tam bilmiyorum eğer öyle bir sistem olursa canlı yayın ayapmayı düşünüyorum hem çaldıklarımı yayınlamak zaman zaman da öğrenmek isteyenlere canlı ders gibi birşey

Cok sevdigim bir sarki.Sesin sarkiya gitmis agzina saglik

varsa istek alabilirim :D

gayet güzel abicim devamını bekliyorum

çok teşekkürler devamı gelecek

nacizane birkaç yorumum olacak....
Sesin gayet iyi gitar godin sanırım baya iyi darısı bana:) yanlız bass çalan arkadaş çok yeni galiba hani kelle Başçı dediğimiz türden çalmış çok boş kalmış sound birde elektroyu çalan arkadaşta clean de ritim atmış ama bı ton çekmesi lazım neck te ses çok patlamış sahne sistemi kötü yada soundcheck başarısız kalmış ..başarılar dilerim umarım kızmasın :)

güzel yorum, tebrikler

teşekkür ederim

güzel performans, tebrikler

çok teşekkürler

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

çok teşekkür ederim

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59698.94
ETH 2303.28
USDT 1.00
SBD 2.51