HERKES KATILSIN HIZLI BUYUYELİM

in #tr6 years ago

Selam Arkadaşlar

Geçtiğimiz günlerde @arafs arkadaşımızın bir yazısında öneriler vardı okumuş olmanızı umuyorum. Ben o yazıdan daha önce başlamıştım ama toplu olarak hareket edilince daha etkili olacağını düşünüyorum. 2 Haftadır bireysel olarak kendi yakın çevremdeki dostlarım, arkadaşlarım ve öğrencilerime steemit i anlatıp yeni kullanıcı başvuruları yapmaları konusunda önerilerde bulunuyorum ve elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.

Bireysel olarak ben arkadaşlarım da kazansın istediğim için böyle bir işe girişmiştim fakat @arafs ın yazısı sonrası kendi kendime düşündüm. Ben şu ana kadar 20 kişiye yakın kişinin başvurusunun yapılmasını sağladım ve bunların birkaçı onaylandı diğerleri onay bekliyor. Sadece sohbet ederken anlatıyorum fazla bir şey yapmıyorum açıkçası. Ama son günlerde düşünüyorum herkes böyle yapsa hatta sadece 5 kişinin gelmesini sağlasa buraya Türk kullanıcı sayısı 5 kat artmış olur.

Biz burda bir aile gibiyiz ve bu aile ne kadar büyürse bizde o kadar güçleniriz diye düşünüyorum. Arkadaşlar sizler de lütfen arkadaşlarınıza bahsedin hatta yardımcı olun üyelikleri sırasında ve daha büyük bir topluluk olalım.

Son olarak bir not ekleyeyim. Üye kazandırmanın en kolay yolu gözünün önünde para çekmek. Ben bunu yapmaya başlayınca çok etkili olduğunu gördüm hareketimin. Sizler de hesabınızda bir miktar sbd tutun ve anlattığınız dostlarınızla beraber para çekme işlemi yapın derim. Ben paranın hesaba nasıl geçtiğini gören arkadaşlarımın daha istekli olduğunu gördüm sizlere de tavsiye ederim böyle bir yol daha etkili olacaktır. Aksi takdirde vardır onda bir numara gibisinden tepkilerle karşılaşabilirsiniz.

HAYDİ HEP BERABER BÜYÜYELİM ARTIK

Sort:  

Ülkede çok olay olduğundan millet yoğurdu üfleyerek yiyor.

haklısın zaten kimse kriptopara nedir anlamış değil ben dahil birçok kişi burdan öğreniyor ne olduğunu insanlara steem denen bir kripto para kazanıyorsun falan diyince o ne diyor uzun iş diyor falan filan en güzeli oturtup yanına para çekmek banka hesabına yansıyan parayı görünce inanıyor ama herkes :D

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

This post has been upvoted by @microbot with 3.8%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Steemiti en güzel anlayan ve çözen güzel gönüllü insanlardan birisiniz. 😃

teşekkür ederim herkes yardımcı oluyor her konuda yavaş yavaş öğrenmeye ve faydalı olmaya çalışıyorum bende kendi çapımda

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

steemit'e yeni girdim fakat nasıl kullanılacağı hakkında bir kaç sorularım var. anladığım kadarıyla üyelere mesaj da atamıyoruz. Türkçe kaynakta çok az olduğu için hesabı açtık şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Yardım edebilecek biri var mı acaba?

Hoşgeldin yardım edebilecek çok insan var birebir mesaj yok ama discord denen bir uygulama ile biz o işi halleriyle üzerine istersen discord kurabilirsiniz ben disaridayim diye şu an link veremiyorum size yada sorularınızı yorumlar ile sorabilirsiniz

Yaparak yasayarak öğrenme, en etkili yöntem olsa gerek...
Emegine sağlık @baycan

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63617.36
ETH 3070.79
USDT 1.00
SBD 3.82