Merhaba,steemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago

Merhaba, Makyajı, kozmetik ürünleri, kitapları, yemeyi, içmeyi, arkadaşlarımla gezmeyi çok seven bir şehir plancısıyım.. 2010 yılından beri blog yazıyorum. (http://audreyinsekerleri.blogspot.com) Önceleri sadece oyalanmak için yazarım diye baktığım blogum gün geçtikçe bana daha çok şey ifade etmeye başladı. Blogum hem benimle aynı hobileri, aynı zevkleri paylaşan kişilerle iletişim kurabildiğim özel bir platform hem de sayesinde çok güzel insanlar tanıdığım bir yer oldu. Beni mutlu ettiği ve özel hayatımı kesintiye uğratmadığı sürece blog yazmaya devam edeceğimi de düşünüyorum.

Böyle bir platformun varlığından haberdar olduktan sonra blogumda yaptığım paylaşımları burada da paylaşmaya karar verdim. Wordpres ile uyumluymuş Steemit ama blogspotla da uyumlu olmasını temenni ederek herkese bir merhaba demek istedim ilk yazımda.

Bana sormak istediğiniz her türlü soru ve önerileriniz için de buradan veya blogumdan ulaşabilirsiniz. Umarım Şubat 2012'den beri yazdığım blogumu uzun yıllar ben yazmaya siz de beni okumaya devam ederiz.

Kısa bir merhabadan sonra ilk paylaşımımı da yapayım.

Make Up Revolution Flawless 4 Palet İncelemesi..
Bugün daha ülkemize gelmeden uygun fiyatları ve güzel ürünleri ile makyajseverlerin ilgisini çeken makeup revolution markasının flawless 4 paletinden bahsedeceğim. Evet bu flawless serisi 4 tane galiba bir de flawless matte var, hepsi güzel ama bence içlerinde bana göre renkleri en güzel olan bu 4 numara. O yüzden daha bu palet ülkemize gelmeden ben yurtdışından aldırmıştım. O zaman için de baya uygun bir fiyata gelmişti bana.

IMG_1280.JPG

Palet mat ve ışıltılı - metalik bitişli farlardan oluşuyor. Palette 32 renk var ama panları çok büyük değil. Bu da farların bitme olasılığı olduğu için beni çok rahatsız etmedi açıkçası. Üzerinde renklerin isimlerinin olduğu bir de koruma jelatini var ama ben sanırım attım onu.

En sevdiğim özelliklerinden biri de içinde lüzumsuz bir fırça olmaması ve kocaman bir aynası olması. Öyle ki makyajımı rahatlıkla bu ayna ile yapabiliyorum.

Renklere gelirsek, benim favorilerim orta 2 sırada yer alan mat renkler oldu. Kahve ve pembe tonları rahatlıkla geçiş rengi olarak kullanabilir veya isterseniz smokey bir görüntü için de kullanabilirsiniz.

IMG_E1288.JPG

En sol sütundaki renklerin hepsi göz kapağına baz olarak kullanılabilecek renkler. O nedenle çabuk bitecek gibiler. En alt sıradaki metalik bitişli ışıltı renkler ise göz kapağıma parlak renk vermek için kullandıklarım.

Paletin tek tek swatchını yapmadım benden daha iyi yapılmış pek çok site bulabilirsiniz. Ben onun yerine paletin genel kalitesinden ve kullanılabilirliğinden bahsedeceğim.

IMG_1632.JPG

Paleti yaklaşık olarak 1 aydır sürekli her rengini deneyerek kullanıyorum. Bütün renklerin hatta genelde daha yoğun diye bilinen metalik bitişli renklerin bile pigmenti orta seviyede, ha yetiyor mu gayet yetiyor bence. Paletin en pigmentli 3 rengi en alt sırada 3-4 ve 5. renkler. Ancak bu renkler bile metalik renklerin normalde göz kapağında verdiği patlamayı yaratmıyor. Paleti seviyor muyum kesinlikle ama makeup revolution ın daha pigmentli daha büyük panlara sahip, metalik bitişli farları baya baya yoğun pigmentli olan paletleri var. Diğer paletlerin bazıları ambalaj olarak bundan kötüler ama ambalaja değil içindekine önem veriyorsanız kesinlikle bakabileceğiniz paletler bunlar. Flawless serisi ambalaj olarak bir highend marka gibi zaten, markanın Sophx paleti de aynı şekilde bence ki bundan sonra sanırım alacağım palet odur benim.

Fiyatı Watsons'da 79.90 TL. yakında yine en aşağı bir %30 indirim olur diye düşünüyorum. Böyle büyük, içinde sıcak tonlar barındıran bir palete ihtiyacınız varsa tabi bakabilirsiniz.

Yılbaşı için sizin de bana palet önerileriniz varsa bekliyorum.
Sevgiler,

İrem...

Sort:  

Aramıza hoş geldin İrem. Yeni blogun hayırlı olsun :)

Teşekkür ederim. :)

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️

bloğunuza da baktım, umarım steemitte de güzel vakit geçirirsiniz:)

yalnız yazıları önce steemitte yayınlayıp daha sonra bloğunuzda paylaşmanızı öneririm, sormak istediğiniz bir şey olursa hepimiz yardımcı oluruz:)

Teşekkür ederim,
Umarım birlikte güzel vakit geçiririz. :) Farklı bir platform, mutlaka sormak istediğim şeyler olacaktır.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Steemite hoşgeldiniz 😃
Uzun süre blog yazan biri olarak burayı seveceğinize eminim. Bloğunuzu ziyaret ettim ve çok güzel paylaşımlarda bulunduğunuz u gördüm. Çok güzel bir bloğunuz var. Oradaki faydalı paylaşımlarınızı burada bizlerle paylaşmanız çok güzel olacak. Ellerinize sağlık .
Bu arada far paletindeki renkler harika. Her türlü gölgelendirme yapılabilecek bir far paleti.

Teşekkürler. Umarım uzun süreler burada da birlikte paylaşımlarda bulunuruz. :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You made your First Comment

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 250 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84