SARRAF 0.30 SBD - 2.3 ORAN

in #tr6 years ago

Gelen talepleri karşılayabildiğimden ve fazladan oy gücüm kaldığı zaman başka kişilere kullanarak projeye dahil olan arkadaşlara haksızlık olmasını istemediğim zamanlarda kendimi oyladığımdan gelen talebi arttırmaya karar verdim.

Şu anda günlük ortalama 12-15 kişi içeriklerini oylamam için SBD gönderimi yapmaktadır. Bu 0.20 SBD karşılığında 16 kişinin oylama işlemini rahatça karşılayacağımı hesaplamıştım. Kişi sayısı az olunca yukarıdaki sebeplerden gönderilen miktarın 0.30 SBD olmasına karar verdim. Talebi karşılayamadığım noktada tekrardan ufak ufak SP kiralama işlemleri devam edecektir.

Sarraf Projesi kapsamında @arafs hesabına 0.30 SBD gönderen arkadaşlara ( listede bulunan ve eklenen birkaç kişi) şu andaki median değerine göre hesaplandığında 2.3 katı oylama yapılmaktadır.

Median değeri 1-2 gün içinde 1.70'ın altına düşünce oran 2.2'ye düşürülecektir.

Screenshot_1.png

Yakın zamanda @arafs tamamen proje hesabı olarak topluluk yararına kullanılacak ve içerikleri proje, Steemit ve kripto paralar vs. hakkında olacaktır. Kişisel hesap olarak farklı bir hesap açılarak topluluğun arasına karışılacaktır :)

Anlayışınız için teşekkür ederim. Bir sonraki içerikte görüşmek üzere.

ayraccc.png

@arafs

Görseller Kaynak:

1

Sort:  

Yaptığın projeden dolayı tebrik ve teşekkür ediyorum, muvaffak olacağına filhakika eminim. Allah kolaylık versin.

Filhakika sayenizde olur ancak ama Steem'i 2.30 Dolar yapmazsanız her geçen gün zarar etmeye devam ederim.

Şöyle bir dayımız olsa da 10000 Dolarlık Steem alsa da rahatlatsa azıcık piyasayı :)

Artık 0.3 SBD göndererek daha yüksek oy alabileceğiz hem de bunu aramızdan birisinden :) Bota para göndermek içimi acıtıyor ya :) Sen de kazan ben de kazanayım bundan iyisi mi var, sağol abi yaptığın emeklerden ötürü. Gerçekten kısa bir sürede sen de topluluk yararına çok güzel şeyler yapmaya başladın ve devam da ettiriyorsun.

Bu arada kişisel hesabının adını da söylersin herhalde bize :D

İlk içerikte yazarım muhtemelen, zaten anlamanız zor olmaz :)

Teşekkür ederim, büyük bir yığılma olursa sıkıntı yaşarız ama :D Şu anda 12 kişi ortalama iyi gidiyor.

Ben bir liste olduğunu şu anda fark ettim ve listede yokum. Artık göndermeyeyim mi?

:) sizin gibi düzenli kaliteli içerik üreten birisinin listede olmama ihtimali aklıma bile gelmediği için kontrol etmemişim siz göndermeye başlayınca.

Ekstradan yeni kişiler eklemiştim zaten. Siz de kesin kabul edilenlerdensiniz o halde, hem zaten trliste ye seçilmediniz mi siz hiç, ben mi unuttum yazmayı acaba?

Feronio da varsınız, ben yazmayı unutmuşum o listeye.

Yakında güncel liste yayınlanacak, oradan kontrol edebilirsiniz ;)

Dostum listede yer varsa benide yazar mısın 😊

Normalde sadece fotoğraf ve sadece dmania paylaşanları kabul etmiyorum ama müzik hakkında düşünmemiştim. Hiç de farklı içeriğiniz yok ama yaptığınız işi güzel yapıyor görünüyorsunuz.

Bir güncelleme üzerinde çalışıyorum bitince ben size ulaşsam olur mu?

Bir de önemli bir konu var: #tr etiketi

Dsound üzerinden paylaşınca ilk sıraya koyamayabilirsiniz ama en kötü ihtimalle ikinci sırada olmasını istemek zorundayım onun ;)

Ekleriz tr etiketini dostum, sorun değil. Aslında sadece dsound paylaşmıyorum şu sıralar bir şeyler deniyorum, bundan mütevellit dsound paylaşımları çoğaldı. Yakın zamanda eski haline dönecek profil ✌️

Evet 1 aydan daha öncesine gidince farklı içeriklerle karşılaştım şimdi, özenilmiş düzgün içerikler var.

Tamamdır o zaman, etiket işini hallederek başlayabiliriz. Eğer dsound, dtube gibi platformlarsa ikinci etiket #tr, değilse ilk etiket #tr olacak şekilde.

Teşekkür ederim ;)

Eyvallah, ben teşekkür ederim 😊✌️

Congratulations @arafs! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 61021.09
ETH 2679.20
USDT 1.00
SBD 2.45