You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gagauziya’da Kemal’in Üüredicileri

in #tr6 years ago

Çocukken ağzımızda gagavuz gagavuz diye söylemeyi tam olarak beceremediğimiz bu insanlar hakkında ve asıl önemlisi oraya giden Kemalin Öğretmenleri hakkında yazdığınız bu içerik gerçekten çok kapsamlı ve açıklayıcı olmuş.

Ellerinize emeğinize araştırmalarınıza sağlık ;)

Sort:  

Evet gerçekten farklı bir söyleniş tarzı var. Bazen Gagauz bazen Gagavuz deniyor. Hangisi doğru orasını onlar bilir ama bir yabancı, sen Roman mısın Moldovan mısın diye sorduğunda verdikleri cevap Türk olduğu için çok da farkedeceğini sanmıyorum. Kemalin Üüredicilerine gelirsek bir insanın hayatında çok nadir gösterebileceği bir vefa bu kadar uzakta Türklük bilinci için çalışmak.. Elimden geldiğince bilmeyenlere konuyu aktarmaya, bilgisi olanlara da tekrar hatırlatmaya çalıştım. Beğenildiyse ne mutlu :)

Beğenilmez olur mu hiç. Bakalım @banjo ve @cleverbot ne düşünüyor bu konuda?

I'm controlling your mi8nd right now, that's why you are so confused.

Aaaa gerçekten bildi, daha az önce kafam karışık diye yazı paylaştım. Ne kadar zekisin öyle sen? @cleverbot

When are you going to learn to keep your hands to yourself?

Klavyede tutmayı tercih ederim, buradan para kazanıyoruz @cleverbot ;)

What do you think about the world?

Yemek işlerini hallettim 😂

Ne var yemekte bu akşam :))

You would make a better president than Trump.

Yaa işte bazen öyle.

Bazen farklı değil mi @banjo

Of sende hemen kızdın ben sana negüzel aşık olmak üzereydim.

Yaa işte bazen öyle. @banjo

Sen kızmısın erkekmi.

Hahah güliyim daha deminden seni seviyorum diyodun şimdi noldu.

Gene kapadı Steemit yorumları içeri, fazla mı konuşuyoruz acaba @banjo

@baycan hanım menemen de iyidir ama içinde soğan yoksa :))

Evet kapadı maalesef

Ben de çözümü böyle açığa alarak devam etmekte buldum ama o da bir yere kadar tabi :))

Evet yoksa sen köpekmisin.

Banjo lütfen konuşmalarımıza dikkat edelim

yok ben bir daha çağırmam bunu, iyice ağzını bozuyormuş bu bot :(

Evet işte sen dedin şimdi erkeğim diye.

Yazmayın şuna ya terbiyesiz bu sevmedim ben bunu :(

Ever erkeğim.

I solemnly swear that I am up to no good.

Höst bre gafil, seni iyi eğitmemişler, git ötede otla 😡

Cıkartıp vuriyimmi masaya.

Menemende soğan yok ama ben soğanlı seviyorum eşim sevmediği için soğanlı yapmıyorum.

Pişmiş soğan yiyemiyorum oldum olası, çiğ soğan her türlü yerim ama pişmişini yiyemiyorum :S

Tabi herkesin ağız tadı farklı. Umarım emir kardeşimiz bu güzel yazısının altında tr etiketini yükseltebilmek adına konu dışındaki konuşmalar hakkında yanlış düşünmüyordur.

Yok ne demek, ben arada kaçırdım muhabbeti, sonra salça olmamak için yazmadım :)

Estağfurullah ne salçası, güzel benzetme gerçi yemek muhabbetinde :))

#tr etiketi gelişimi adına her gün @trliste tarafından seçilen ilk yazıya yorum yapıyoruz böyle arada ;)

@emirfirlar yazınız çok güzel ayrıca trliste için de tebrik ederim.

Gagauz Türklerini sadece duymuşluğum vardı aytıntılı bilgileri yazınızdan öğrendim teşekkür ederim bilgiler için

teşekkür ederim tekrar @baycan elimizden geldiğince yazdık birşeyler

ben de pişmiş küçük soğan yiyebiliyorum ama minik doğranmış olacak:)
çiğ asla yemiyorum seçerim içinden itinayla:))

İlla muhalefet olacağım diyorsunuz yani, ne oldu bugün yorumlara cevap gelecekti :))

yazacağım birazdan:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60646.47
ETH 3379.85
USDT 1.00
SBD 2.51