Sort:  

Bugün yemek işine pek bakamadım :)
Menemen yaptım😂

@sudefteri de yemek işlerine bakıyor olabilir :)

yemek işlerine değil de söz'e bakıyordum:))

Gagavuz Türkleri hakkında bu kadar bilgim yoktu baya ayrıntılı güzel bir yazı olmuş.

öneri kanalında görüp linki tıkladığımda başlıkta hata var sessiz harfler nerde demiştim kendi kendime:)
sonradan yazının ilerleyen yerinde anlayınca kendime güldüm bu kez.

bu da böyle bi anımdır🙆‍♀️

Aslen amacımda başlıkta merak ettirmekti :)) @sudefteri

Yemekli söz ü varmış :))

Biz de çukur izliyoruz

Ben gecenin ilerleyen saatlerinde PuhuTv den sansürsüz ve daha kaliteli görüntü ile izliyorum. Reklamlara katlanıyorum ama o kadar da olur :)

:)) iyiydi🙋‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49