Discord'u Sevmeye Başladım

in #tr6 years ago

Buraya ilk başladığım zamanlarda bir discord hesabım bile yoktu. Daha öncesinde discord uygulamasının sadece oyun oynayanların arasında iletişim kurmak ve oyun içinde birbirlerini yönlendirmekte kullandıkları bir uygulama olarak görüyordum.

Steemit'e başladıktan sonra TR topluluğuna ait çok fazla discord sunucusu olduğunu öğrendim ve bir hesabım olması gerektiğinin farkına vardım. İlk katıldığım sunucu Steemit TR discordu idi. Orada bazı arkadaşların da yardımıyla diğer discord sunucularına ulaşmaya başladım.

Sonrasında kripto paralarla ilgilendiğimden daha öncesinde bilgim olmasına rağmen hesap açmayı düşünmediğimden farklı platformlardan takip ettiğim sohbetleri dinleyebileceğim ve birçok konuda da ekstra bilgilere ulaşabileceğimi gördüğüm Muhabbit discord sunucusuna katıldım.

Farklı platformlar aracılığıyla takip ettiğim onlarca konuyu bir arada bulmak gibi bir güzelliğe eriştim.

Sonrasında farklı kişilerden farklı sunuculara davetler gelmeye başladı. Araştırmalarım sonucunda katıldıklarımı da etkileyince sanırım 200'e yakın sunucuya girmiştim. Sonrasında bunların hepsinin takip edilemez oluşu nedeniyle yarısından fazlasını silmeye başladım.

Başka bir zaman discord nedir ve nasıl kullanılır, takip ettiğim ve edilmesi gerekenler üzerine içerikler hazırlamayı düşünüyorum.

Uzun lafın kısası, discord uygulaması benim çok hoşuma gitmeye başladı.

Artık farklı bir hesap daha açarak ekibimle iletişimimi, projelerin durumunu ve ilerlemesini kontrol etmeyi, çıkan sorunlara acil müdahale edebilmeyi ve bir çok konuda birbirlerine katkı sağlaması işlemlerini discord üzerinden yapmayı düşünüyorum.

Bu haliyle benim işimi görecek olsa da ekibim açısından daha kolay şekilde işlerini gördükleri ve özellikle alıştıkları bir platformdan başkasına geçmek zor olacağı için daha önceden kullandığımız slack ve trello uygulamlarının yaptıklarını da discord üzerinden de yapabilmek için uygulamalar yapmayı deneyeceğim.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(DiscordBlog)

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Ben Discordda kayboluyorum hala...Whatsapp, Telegram, Discord vs... Tüm hepsi tek bir platform olsa keşke :)

Keşke öyle bir ihtimal olsa ama o da telefon(ya da bilgisayar) oluyor işte komple :D

Ben Discordda kayboluyorum hala...Whatsapp, Telegram, Discord vs... Tüm hepsi tek bir platform olsa keşke :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Ben de oyun oynayanların kendi aralarında sohbet etmek için kullandığı program sanıyordum. Meğersem her yönden çok işe yarıyormuş. Şuan discorda yeni yeni alışıyorum.

Başka bir zaman discord nedir ve nasıl kullanılır, takip ettiğim ve edilmesi gerekenler üzerine içerikler hazırlamayı düşünüyorum.

Sabırsızlıkla bekliyorum. :)

Buradaki kişilerin çoğu discordu o şekilde biliyordu sanırım 😇

En yakın zamanda yazacağım umarım, teşekkürler yorumunuz için.

Bir kişiye ulaşana kadar kırk takla attığımı biliyorum. Bilinçli gözlere ihtiyaç var :)

Steemit için mi, discord için mi? 😇

Herhangi bir ortak sunucuda iseniz arama butonuna ismini yazınca çıkıyor.

Sohbet geçmişi yoksa çıkmıyordu. En azından telefon uygulamasında. Kanallarda yazarak çıkarmıştım

Ben kimi yazsam buluyorum listede anlamadım şimdi, bir araştırayım bu konuyu. Anlatırken yanlış bilgi vermeyeyim 😇

Yine de bana çok güvenmeyin ama olmuyordu diye hatırlıyorum. Deneyecekseniz de daha önce özel sohbet açmadığınız biri olsun ama :)

Denedim ve istediğim en alakasız kişiler bile çıkıyor karşıma, belki telefonda olmuyor mu diye deneyeyim dedim orada da en son girdiğim discord kanalına göre o sunucudakileri çıkardı karşıma ama diğer sunuculardakileri çıkarmadı.

benim steemitten önce discorddan haberim bile yoktu:)
ama şimdi ben de sevdim, çok kanalım olmamasına rağmen hepsini takip edemiyorum yine de:)

😇 en az benim kadar kanal kayıtlıdır şu anda sende de diye tahmin ediyorum.

200'e yakın sunucuya girmiştim. Sonrasında bunların hepsinin takip edilemez oluşu nedeniyle yarısından fazlasını silmeye başladım.

benimki senin kanal sayının yanında o kadar az kalıyor ki:))

Şu anda 30 tane yok sanırım 😊

yarısı kadar🙋‍♀️

Ben de en çok kanal bende var sanıyordum 😃

discordta lol oyunu için türk kanallarına nasıl ulaşabilirim?

Bilmiyorum desem 😇

Lol oyunu nedir onu bile bilmiyorum ama ünlü bir oyunsa forumları vardır ve orada TR den birileri illa ki vardır diye tahmin ediyorum.

Bilmiyorum desem 😇
Lol oyunu nedir onu bile bilmiyorum

sesli güldüm:)))

Niye ya? O kadar mı ünlü bu oyun 😇

Bu kadar cahillik olmaz diyorsunuzdur şimdi siz 😕 Araştırayım bari hemen.

ben de bilmiyorum:))
ama sen nasıl bilmezsin ya🕵️‍♂️

Benim oyunlarla alakam yok, en son oynadığım bilgisayar oyunu solitaire olabilir 😊

o oyunu hiç sevmezdim ben:)

Spider solitaire severdim ben ya, yine oynayasım geldi ama en zor seviyeyi ayarlamak gerek yoksa zevki çıkmıyor. Bir tane daha vardı ismini hatırlamıyorum kağıt oyunlarında. O da iyiydi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67896.07
ETH 3253.63
USDT 1.00
SBD 2.66