You are viewing a single comment's thread from:

RE: Discord'u Sevmeye Başladım

in #tr6 years ago

Spider solitaire severdim ben ya, yine oynayasım geldi ama en zor seviyeyi ayarlamak gerek yoksa zevki çıkmıyor. Bir tane daha vardı ismini hatırlamıyorum kağıt oyunlarında. O da iyiydi.

Sort:  

genel olarak kağıt oyunlarını sevmiyorum galiba çok sıkıcı:)

Hiç lol oynamadım ama çocuklardan biliyorum çok gerekli bir oyun değil bence savaşlı mavaşlı 😃

İzledim mmorpg oyunlarındanmış, o kadar karmaşık oyunları oynayıp ne anlıyorlar bilmem :D

Aynen boşa vakit kaybı, insanın enerjisini vaktini boşa tüketiyor. 😃

@arafs @sudefteri , arkadaşın yorumu altında baya sohbet dönmüş ve ben kaçırmışım :D :D

Sen de lol oynayanlardansın desene :))

oynadım da abi migrene yakalanmamdaki en büyük etkenlerden birisi :D turnuvalara falan katılırdım yıllar önce :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61952.36
ETH 2417.96
USDT 1.00
SBD 2.64