Sort:  

Steemit için mi, discord için mi? 😇

Herhangi bir ortak sunucuda iseniz arama butonuna ismini yazınca çıkıyor.

Sohbet geçmişi yoksa çıkmıyordu. En azından telefon uygulamasında. Kanallarda yazarak çıkarmıştım

Ben kimi yazsam buluyorum listede anlamadım şimdi, bir araştırayım bu konuyu. Anlatırken yanlış bilgi vermeyeyim 😇

Yine de bana çok güvenmeyin ama olmuyordu diye hatırlıyorum. Deneyecekseniz de daha önce özel sohbet açmadığınız biri olsun ama :)

Denedim ve istediğim en alakasız kişiler bile çıkıyor karşıma, belki telefonda olmuyor mu diye deneyeyim dedim orada da en son girdiğim discord kanalına göre o sunucudakileri çıkardı karşıma ama diğer sunuculardakileri çıkarmadı.

Belki kızacaksın ama şu an denedim ve evet söylediğin gibi oldu :) kusura bakma o zaman ne yaptığımdan emin değilim. Bir yöntem bulunca hep onu kullandım. Aramayı denemiyordum

Belki kızacaksın ama şu an denedim ve evet söylediğin gibi oldu :) kusura bakma o zaman ne yaptığımdan emin değilim. Bir yöntem bulunca hep onu kullandım. Aramayı denemiyordum

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61986.20
ETH 2421.27
USDT 1.00
SBD 2.63