Dgd -Bitcoin - Steem - Xmr Son Durumları

in #tr6 years ago

Bu kötü piyasada (daha önce analizini paylaşıp kademeli alım yaptığım) beni kara götüren DGD yi görünce paylaştığım kripto paraları tekrar bir inceleyelim istedim.


DGD/BTC

Screenshot_2.png

ayrac1.png

Yeşil daireye girince ben alım yapmaya başlamıştım ama 2 kademede alım yapabildim sadece. Biraz daha düşmesini bekliyordum ki bu kötü piyasada en çok yükselen kripto para olması beni çok sevindirdi, ufak bir düzeltme ile birlikte tekrar tırmanışa geçecektir diye tahmin ediyorum, artık düşeni kırdı.

Bugün % 30 civarında bir yükseliş gösterdi ve düzeltme yapacağını bildiğimden bir miktarını sattım. Şimdi bu seviyelerden tekrar alıyorum.


BTC / USDT

Screenshot_3.png

ayrac1.png

2-3 gün içinde yeşil daireden çıkmaya hazırlanıyor gibi görünüyor. Son düzeltmesini de yapıyor bugün ve artık tırmanış başlayacak :))


STEEM / BTC

Screenshot_4.png

Steem beklediğim hareketleri tam olarak gerçekleştirmedi ama yapabileceği hamleleri de tükendi, artık yükselişe geçebiliriz. Daha fazla düşüş beklemeyelim.


XMR / BTC

Screenshot_5.png

ayrac1.png

XMR de beni hayal kırıklığına uğrattı. İşte bu yüzden kademeli alım diyorum sürekli olarak. Yeşil dairenin içinde yüklü miktarda aldığım Monero şimdi daha aşağılarda görünüyor. Turuncu bölgede tekrar takviye yapacağım ama her ihtimale karşı da hazırlıklı olmak gerekiyor. Aslı alınması gereken nokta mavi destek çizgisinin olduğu bölgeler.

ayrac1.png

Bitcoin bu ne yapacağı belli olmuyor. Onun yüzünden de altcoinlerde ilginç bir hareketlilik başlıyor. Bitcoin % 1-2 düşüşe geçince altcoinler % 5 aşağı düşüyor.

ayrac1.png

Ben bir yatırım uzmanı değilim, kendi araştırmalarım sonucunda bazı öğrendiklerimi yorumlamaya çalışıyorum. Bunlar doğRu olacak, gerçekleşecek diye bir kaide yok.

Anlattıklarım yatırım tavsiyesi değildir, kendi araştırmanızı yaparak karar vermeyi unutmayın. (YTD & DYOR)

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

Görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

DGD için düşeni kırdı dedim ama ikinci önemli dersimiz mumun kapanışını beklemeliyiz, bunu da buraya not olarak düşeyim.

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📈 7d
BTCBitcoin7515.550$-2.7%3.69%
DGDDigixDAO166.932$18.58%31.0%
STEEMSteem2.333$-9.19%1.66%
USDTTether1.001$0.18%-0.03%
XMRMonero159.306$-8.11%1.73%

Eos peki eos görecekmiyiz güzel günleri

Eos daha size ne yapsın anlamadım ki ben, 100x mi bekliyorsunuz :D

evet kazandırdımı öyle kazandırsın :) o değilde 22 satoşiden tron almadım millete aldırdım ona yanarım

22 satoshiden alınca 2000 satoshiye kadar bekleyip orada sattıktan sonra 350 satoshilerden tekrar alacağınızı da hiç sanmıyorum. Keşke öyle olsa :D

Eos 30 x yaptırmış mesela arada al-sat yaparak 100x'i bulmuşsunuzdur siz yine de :D

keşke öyle olsa yanlış ata oynadık qash aldım oda aynı hiç değişmedi

Olağanüstü düşünceler için teşekkür ediyorum xmr hepimizi yaktı ben son umutlarımı kaybetmek üzereyim xmr konusunda

Kademeli alım ve takviye şart maalesef şu anda, sabır bakalım XMR toparlayacaktır kesin.

Hi @arafs, it seems you are really interested in bitcoin! Maybe it would be interesting for you to check out my bitcoin t-shirt design here:
https://teespring.com/bit-to-the-moon
front.jpg
Thanks for your attention and have a great day!

Source
Spam is discouraged by the community, including comment spam.

More Information:
The Art of Commenting
Comment Classifications

What did you say again and again, dont send again that 😡

Very good application for checking cryptocurrency and receive notifications https://masscoinapp.com

Dogecoin 'i araştırır mısınız :D

Binance'da yok maalesef :D

Şaka coininin bu kadar yükselmesi garipti ama adamlar projeyi çok büyüttü. Daha da yükselecektir ama grafikte bir düşüş süreci görünüyor gibi.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98