Bitcoin - Olacağını Beklemiyordum Ama Oldu

in #tr6 years ago (edited)

Çok ilginç bir işlem bu borsada yatırım yapmak ama hayatın da bir dengesi bir döngüsü var. İnsanoğlunun anlamadığı ama istemeden de olsa gerçekleştirdiği bir döngü.


ayrac1.png

Birçok insan için üzücü bir durum yaşanıyor onun farkındayım ama bu benim için bir alım fırsatı anlamına geliyor. Umarım şimdiye kadar bekleyenler bundan sonra kazanır.

Yaklaşık 1,5 ay önce bitcoinin fibonacci zaman döngüsünün grafiğini atmıştım ve ona göre bugün bitcoinin dip noktası ve sonrasında uzun bir yükseliş dönemine geçeceği öngörülüyordu.

Bu düşüşün yavaş yavaş olabileceğini falan düşünüyordum olmayınca kendim de inanmamaya başladım ama doğanın düzeni yerini koruyor hala.

Hatta bir dönem 6 aydır ayın 6 sına denk gelen dönüş sürecine kendimi inandırdım ve birkaç gün önceden dönüş bekledim.

Diyorum ya kendim de inanmıyordum tam olarak, inansaydım zaten bitoinlerimi bozdururdum.

Aynı şekilde Steem'in de 2 doların altına düşeceğini söyledim defalarca. O da gerçekleşti.

Artık alım yapmanın zamanı benim için.

Açıkta kalan bütün paramı yatırıyorum içeriye, umarım sabaha kadar toparlamaz kendini. Malum bugün pazar ve bankalar çalışmıyor. :))

ayrac1.png

Son olarak grafiği de atayım. Şu anda ya boğa tuzağı var ya da fibonacci zaman döngüsü sağlıklı bir şekilde çalışıyor. Onun haricinde ortada destek falan kalmadı :))

Screenshot_4.png

Dikey mavi çizgiler Fibonacci Zaman Döngüsü oluyor. Daha mum kapanmadı bu arada ;)

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(succo)

Diğer görseller tradingview sitesinin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Biz en iyisi bardağın dolu tarafından bakalım. Bu konuda biraz fırsatçı olup fırsatları değerlendirelim.

Bu tarz fırsatları kaçırmamak gerekiyor cidden :))

Hadi hayırlısı.

Hayırlısı dediniz, olduğu yerde kaldı. Daha da düşmeyeceğini temenni etmemiz için bir de maşallah deyin lütfen :))

maşallah dediğim pek yaşamıyor, yine de umduğunuz gibi olur inşallah.

:D aman hocam o zaman demeyin :D

Her düşüşe alım fırsatı olarak bakmaktan helak olduk ama ya :)) Artık satış fırsatları istiyoruz :))

Arada da ufak tefek de olsa satım fırsatlarını yakalamak gerek ama öyle olmaz ki, sadece al-al olmaz tabiki :))

Bitcoin 18000 de iken alıp da 6000 e düştüğünde zarar etmeyen arkadaşlarım var al-sat yaptığı için. :))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68394.60
ETH 3288.17
USDT 1.00
SBD 2.67