Bitcoin Artırma Yöntemleri #2 File.Army

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Daha önce "Bitcoin Artırma Yolları" başlıklı bir yazı yazmıştım. Bu, serinin ikinci yazısı oluyor. File.Army isimli web sitesinden bahsedeceğiz.

File.army fotoğraf paylaşımı alanına odaklanmış. Bitcoin satımı, cüzdanı vb. alanlarda bir kaç projeden biri. Bu site üzerinden ticari projelerin reklamını yapıyorlar. Kullanıcılar da sitede fotoğraf paylaşımı yapabiliyorlar. Paylaşılan fotoğrafların görüntülenmesinden, beğenilmesinden gelir elde edilebiliyor. Ayrıca Youtube videoları da eklenebiliyor. Sitede yayınladığımız fotoğrafları sosyal ağlarda paylaşabliyoruz. Böylece fotoğrafların görüntülenme sayısı artırılabiliyor.

Ödemeler Bitcoinwallet.com sitesine yapılıyor. Bu siteden bir hesap oluşturarak kullanıcı adını File.army sitesindeki cüzdanımıza ekliyoruz. File.army da elde ettiğimiz gelirleri Bitcoin ile, günlük olarak Bitcoinwallet cüzdanımıza gönderiyor.

Ben de hesap oluşturup bir kaç fotoğraf ekledim. Onlardan iki tanesini de burada paylaşıyorum. Bu arada fotoğrafları bizzat çektim :)

Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, takipte kalın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

güzel bir anlatım bende kısa sürede üyelik açacam tşk

Ben teşekkür ederim hocam.

Hocam Bayadır kullanıyorum ama çok da ahım şahım birşey kazanamadım. 🤔

Hocam strateji Steemit ile aynı sayılır. Uzun süre aktiflik ve sosyallik. Yapmamız gereken bunlar. Siteden hatırı sayılır gelir elde eden arkadaşlarım var. Sadece üzerine düşüp uğraşmak, ilgilenmek lazım.

Bir taktik vereyim; anasayfada çıkan fotoğrafları inceleyin 😉 @lightshield

Tamamdır hocam bir bakayım.

You got a 37.15% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 38.86% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

good post dear

Thank you😊

Teşekkürler @anadolu, ben de denemek istiyorum; ilk fırsatta deneyeyim.

Rica ederim. Uzunca bir süre emek harcamak lazım yalnız.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67475.08
ETH 3475.54
USDT 1.00
SBD 2.65