0.01 SBD Karşılığında 0.01-0.05$ Arası Oy AlınsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba. Daha önce yaptığım paylaşımlarda Türkçe içerik üreten kullanıcıları destekleme konusunda çalışmalar yaptığımı söylemiştim. İşte o çalışmalardan biri;

U5dtQL8yv881y5rVbpFsjhNfeRXARhP_1680x8400.png
Kaynak

  • Kaliteli, özgün ve Türkçe içerik üreten kullanıcılara 0.01-0.05 SBD' lik oy veriyorum. Paylaşımın kalitesine, topluluğa kattığı değere göre oyun değeri artıyor. Kaliteli, özgün ve Türkçe içeriklerin tamamına oy verilecektir. Oy verme işlemi biraz gecikebilir. İçerikler tek tek değerlendirilecek ve kalitesine göre oy verilecektir.


  • Kopyala yapıştır ürünü ve kaynakları belirtilmemiş içerik bağlantılarını göndermeyiniz. Reputation Score' ı (kullanıcı adının yanında parantez içindeki sayı) 25' in altında olan kullanıcıların içeriklerine oy vermiyorum.
    Oylama 0.01' in altında gerçekleşirse ve oylanması istenen içerik yukarıdaki şartlara uymuyorsa gönderdiğiniz 0.01 SBD iade edilir.

Evet! @anadolu hesabına 0.01 SBD gönderin ve paylaşımınızın kalitesine göre 0.01-0.05 SBD arası oy alın. 'MEMO' kısmına içeriğin bağlantısını eklemeyi unutmayın.

Resim1.png

Hesabın SP' ı arttıkça oy oranları yükseltilecek, profil açıklamasında duyurulacaktır. Türkçe içerik üreten herkese başarılar! Yani çalışmalarda görüşmek üzere. Takipte kalın.

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 44.0% @adept upgoat, thanks to @anadolu
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @anadolu to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

2 tane alsak indirim oluyor mu :)

Kampanyayı başlangıçta yapmak lazım ama SP sıkıntı çıkarır. İleride niye olmasın.

0.01 oy alınca yarısı spya gider.böylece 0.01 verip 0.005 almış oluyoruz

Zamanla daha fazla kazanacaksınız inşallah.

Günde 1 adet yolluyacağım. Genelde özgün şiir dalında. İlkini yolladım şimdiden @anadolu

0.03$' lık bir oy verdim. Başarılar.

This wonderful post has received a bellyrub 3.21 % upvote from @bellyrub thanks to this cool cat: @anadolu. My pops @zeartul is one of your top steemit witness, if you like my bellyrubs please go vote for him, if you love what he is doing vote for this comment as well.

Güzel bir bot daha kazanmış olduk bende deneyeceğim yeterli sbd ye ulaşınca

Teşekkür ederim Kadir. Yalnız bot değil içerikleri ben değerlendiriyorum. İnsan yani :D

Biliyorum Anadolu sadece o bot prensibinde oylama attığın için para karşılığı bu şekilde kategorilendirdim. Bir paylaşım yaptım botlarla ilgili buradada insan olduğundan bahsettim. Eğer okuduysan

Yorumu yazdıktan sonra okudum yazıyı. Teşekkür ederim.

hayırlısı

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49