You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5 Advantages of Using Paid Upvote Bots

in #tr6 years ago

Tamam yaptim %95 suanda fakat benim sizin gibi kariyerimi yukseltebilmem icin tam olarak nasil bir yol izlemeliyim guzel resimler ilgi cekici resimler yorumlar bulmaya calisiorum fakat 2 yada 3 kisi disinda oylanmiyorum yorum almiyorum bu isin puf noktasini size sorsam hocam inanin bana bitcoin ve altcoin isinden deli zararlar ettim o zararimi kapatabilmem icin biseyler uretmem lazim :)

Sort:  

Ustad butun yazilarinizi okudum fakat bazi anlamlandramadgim seyler var bu yuzdsn ben sizden hizli buyuyebilmek icin kisa ve oz halde bikac ipucu rica etmistim

Yinede cok yardiminiz oldu cok cok tesekkur ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67644.39
ETH 3483.63
USDT 1.00
SBD 2.65