You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5 Advantages of Using Paid Upvote Bots

in #tr6 years ago

Hocam temel olarak bu sitede steem kazmak icin ana unsur ne olmalidir bende yeni basladim doga resimleri paylasiyorum elimden geldigince hep ozgun seyler yazip paylasiorum ama vote alamiyorum pek ne yapmaliyim nasil yol izlemeliyim yardimci olabilir misiniz

Sort:  

Bu yazı ve bu yazının içinde link verdiğim yazılarımı okuyabilirsiniz. https://steemit.com/tr/@muratkbesiroglu/bize-yatirim-yapan-bir-balina-olsa
Temelde minnowbooster.com ve smartsteem.com üzerinden bot kullanmanız gerekiyor. Gelirin anahtarı bu iki sitede.

Cok tesekkur ediyorum

Paylaşımlarınızda #tr tagını mutlaka kullanın. Türk topluluğundan oy almak daha kolay. Bir de tek seferde 4-5 resim paylaşılan iletiler daha fazla oy alıyor.

Tamam daha dikkat edicem cok tesekkur ediyorum

Hocam iyi gunler sizi yeniden rahatsiz ediyorum ama bi sorum daha olucakti ben bu smartsteem sitesine kayit oldum otomatik vote ozelligini de aktifledim fakat orda everyone secenegi secili sanirim karisik kafasina gore oylama yapiyo onu choose secenegine almak ve steemit de cok pirim yapmis kullanicilari tek tek secmek daha mi faydali olur sizce yardimci olursaniz sevinirim cok tesekkur ediyorum@muratbesiroglu

O sistemin özelliği otomatik çalışması. Manuel iş yapacaksanız esprisi yok. Orada oylama gücü alt limiti belirleyebiliyorsunuz. %95 belirleyin örneğin oylama gücü limitini böylece istediğiniz zaman manuel oylama yaparsınız, siz yapmadığınızda da gücünüz kendiliğinden yükseleceği için o yapmış olur.

Tamam yaptim %95 suanda fakat benim sizin gibi kariyerimi yukseltebilmem icin tam olarak nasil bir yol izlemeliyim guzel resimler ilgi cekici resimler yorumlar bulmaya calisiorum fakat 2 yada 3 kisi disinda oylanmiyorum yorum almiyorum bu isin puf noktasini size sorsam hocam inanin bana bitcoin ve altcoin isinden deli zararlar ettim o zararimi kapatabilmem icin biseyler uretmem lazim :)

Ustad butun yazilarinizi okudum fakat bazi anlamlandramadgim seyler var bu yuzdsn ben sizden hizli buyuyebilmek icin kisa ve oz halde bikac ipucu rica etmistim

Yinede cok yardiminiz oldu cok cok tesekkur ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67563.69
ETH 3470.63
USDT 1.00
SBD 2.68