Heia Tottenham!

Er jeg den eneste som håper at Tottenham vil knuse Manchester City i morgen? Jeg har selvfølgelig stor tvil om at det faktisk vil skje, men det hadde bare vært utrolig stas om det hadde skjedd. Jeg er så lei av at Manchester City sitter på tronen og vinner alt. Nå vinner de heldigvis ikke Champions League i år, men de kan vinne mye annet. Men, hvor gøy hadde det ikke vært om Arsenal hadde stikki av med Premier League trofeet og ikke Manchester City?

Det er ikke bare fordi jeg heier på Martin Ødegaard, men det handler rett og slett om at jeg synes det er kjedelig når noen lag bare er for gode og vinner alt. Så selvom de har nordmannen Haaland på topp så kan jeg ikke heie på Manchester City!

Hva tror du? Kan Tottenham stikke kjepper i hjulene til Manchester City? Eller kan West Ham være i stand til det? Det blir spennende å se!

Hvis du vil se resten av kampene i Premier League på nettet er dette en bra artikkel: https://www.norsktviutlandet.no/superbillig-mate-a-se-premier-league-pa/

Ha en flott dag

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64928.52
ETH 3525.30
USDT 1.00
SBD 2.36