THE DIARY GAME : DATE 2/08/20 : Day 2 [ua]steemCreated with Sketch.

in #thediarygame4 years ago

Ну щож. Другий день.

Screenshot_95.jpg

Дивіться, яку жахливу прев'ю я зробив для блогу :D

Прокинувся я з гарним настроєм, та, здається, я вже перехворів. Самопочуття було майже чудовим, але я вирішив не ризикувати, та нічого такого особливого не робити, щоб знову не захворіти.
(Хоча дуже хотілось морозива, та усього, що може вплинути на мою застуду)

Футбольну роботу я прекрасно розбив у часі, коли й що писати. Зі Стімом теж розібрався коли та що я буду робить, тому й настрій був прекрасним, тому що вивільнилось ще більше вільного часу.

Оскільки це була неділя, то в неділю треба тільки й відпочивати.

Першим ділом я відкрив свій ноутбук, та почав писати свій перший пост гри щоденників. Він тут, якщо ви його ще не бачили. https://steemit.com/thediarygame/@mikebo31/the-diary-game-date-1-08-20-lazy-saturday-with-headache-and-football

Screenshot_88.jpg

Хотілось би звичайно теж все робити максимально обмеженим в часі, планував все писати з 8 ранку і до завершення, але почав писати лише об 10 ранку. Ну, будемо далі виправляти свої помилки та більше приділяти увазі тайм-менеджменту, щоб робити все вчасно та за планом.

Після написання постів пішов читати своїх друзів @ulialitva1991 @dany2323 @oksy та лідера @olesia з команди, та інших людей з нашої української та не тільки спільноти. За увесь цей час я познайомився з багатьма цікавими людьми, серед яких @knopka145 @batishta @tushkanchik93 @antorv @vlad2004 @filinpaul, та люди, які мене запросили на платформу в липні - @alexmove та @vict0r

Здається нікого не забув, а якщо забув, відмічайтесь в коментарях :)

Зробивши все що можна відносно Стіма, я почав сидіти теліпати ногою, та думати чим сьогодні себе зайняти. Хотілось їсти, але їсти для слабаків, тому я сів біля сонечка та смакував лише вітаміном D.

Згадав шо треба себе пропіарити у соцмережах, та почав згадувати, де я взагалі є. Знайшов свої сторінки в Twitter, Livejournal, Instagram та свій канал в Телеграм. Усюди кинув лінки. Якою була моя несподіванка, коли мене почати лайкати невідомі мені люди з Індії та Венесуели в Інстаграмі. Дуже цікаво, Стім об’єднує.

Теліпання ногою набридло, вирішив потеліпати(I guess there's no correct translation, it just means to shake leg in both sides doing nothing) рукою. Увімкнув Австралійський футбол. Дивився увесь цей матч, просто обожнюю австралійський акцент.

Перед роботою вирішив трошки прогулятись, та купити клей, треба було відремонтувати одну штуку. Дорога до мінімаркету пролягає через невеличку річку.

Screenshot_91.jpg

Screenshot_90.jpg

Ну а це вже супермаркет, я купив все що мені треба, та побіг швиденько до дому, писати про футбол. Так до вечора я й працював, писавши тексти.

Screenshot_92.jpg

В кінці дня захотілось собі молочного коктейлю, але я замислився... Чи вартий він того?

Screenshot_94.jpg


В мене прекрасна команда @ukrainianstyle, яка складається з неймовірних авторів. Це @ulialitva1991 @dany2323 @olesia @oksy

Великий пост про мою команду можна прочитати тут. https://steemit.com/the1000daysofsteem/@olesia/1000-days-of-steem-the-diary-game-season-2-recruitment-contest-komandnaya-igra-ukrainskikh-avtorov

Пост написаний спеціально для гри щоденників від @steemitblog @steemcurator01 @steemcurator06

Sort:  

My posts on Twitter and Isntagram and Livejournal and Telegram channel

Screenshot_108.jpg

Screenshot_109.jpg

Ой как классно вообще, я не могу! Мишка! "Почав теліпати ногою та смакував вітамін D" отпад просто;). Ахах, ай классно! Ты чё й энто, на диетах сидишь? Похудеть решил или шо? Я тоже мороженку хочу! Заразил! Пойду в всем знакомое АТБ по мороженое.

Preview image da best!))))

Креативно и со вкусом... в ногу так сказать с мировыми тенденциями)))

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

Sorry we missed the voting window on this post. An extra vote will be added to your next Diary Game post.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63402.76
ETH 2554.52
USDT 1.00
SBD 2.66