THE DIARY GAME : 17/08/2020 : DAY 17. Важкий деньsteemCreated with Sketch.

in #thediarygame4 years ago (edited)

Привіт, люди.

Понеділок в мене настав ще після опівночі: я зрозуміла, що сну ні в одному оці, і що такими темпами я засну аж під ранок. Тому прошмигнула до шафки із "колесами". Сонміл? Вранці буде чумна голова. Карвалол? Таке не діє вже на мене. Адаптол? Слабувато. О, гідазепам! Навернула я цей чудо-транквізізатор, і лягла полежати на живіт.

Прокинулась за 10 хв. до будильника (о 06:40 ранку) від того, що щелепа заніміла: я всі шість годин була у відключці в одній позі, по ходу. Але виспалась добре, навіть бадьорість якась була.

Заварила собі кави у термос, а чаю в термокружку (почала носити із собою і те, і те), зібралась, і пішла на роботу. Тільки вийшла із ЖК, як чую, хтось мене гукає. Дивлюсь, а то колега, яка живе в моєму будинку: їде в машині з іншою колегою, а везе їх чоловік цієї другої колеги) Коротше, важко з цим всім розібратись, але я застрибнула, і за хвилин 6 ми були вже в офісі.

Сьогодні роботи було море і гори. І ще прикрість: офісний ресторан зачинений, в них там свої бенкетні плани якісь. Тож на обід ми з Іркою побрели в сусідній ТРЦ, Lavina Mall. Заходілось нам удону, типу вок-лапші. Зайшли в Сільпо, а там її готують. От і поїли:
20200817_133218.jpg

Хоч прийшла я на 08:00 ранку, але, звісно ж, о 18:00 справи не скінчились, і змогла вилізти назовні аж о 19:01. Стало мені себе і білорусів так шкода, що аж купила білоруське морозиво "Белая бяроза".

20200817_185355.jpg
Морозиво зі смаком сонця та Білорусі

На вулиці така крута погода, останні теплі деньки, а я, мов той в'язень, світу білого 5 днів на тиждень не бачу. Ех.

20200817_191335.jpg
Високе мистецтво на незаконно збудованих гаражах недалеко від дому

Вдома для мене вже наварили кукурудзи і яєчок з сарделькою. Ну, як для мене: для себе теж. Похавала, персиком закусила.

Смартфон, заради якого була суботня фотосесія, я не виграла. Так і знала, я такі речі відчуваю. Ну, нічого. Запостила ту фотку на конкурс портретів на steemit зате) Майже те саме на кону: смарфон за 40 тисяч гривень чи 6 стімів)))

А ще я сьогодні вперше за увесь час перебування на steemit змогла зарядити свою голосувальну батарейку на 100% (не знаю, який толк, але цей пунктик не давав мені спокою):
Снимок1-01.jpeg

Фільми не дивилась, книжки не читала. Щоденники ваші - читала (комусь дала про це знати, комусь ні, бо занадто вже було абияк написано, соррі).


Ще раз переконалися у тому, що наша команда тримається тільки на мені і Льоші, решті людей слово "навзаєм" незнайоме. Ну, так і буде. Ще за таке я не переживала)


Любі куратори, якщо виникне потреба прочитати про мене трохи більше, то такий пост є тут.

Я з напівкоманди @ukrainiandreamer.
Подякувала щиро і від душі усім, хто цікавиться моїм контентом!

Sort:  

Іноді сон стає справжньою проблемою для мого старшого брата. Він завжди приймає снодійне, щоб приспати. Ці проблеми виникають тільки тоді, коли я лягаю спати надто пізно. Іноді на наступний день зі мною все буде в порядку, але через два дні? Нізащо!!! Я вважаю, що читати книгу, лежачи в ліжку, допомагає. Це може трохи допомогти

#onepercent
#ghana

Так, друже, дякую! Книга і справді інколи допомагає 📚
Але не завжди, на жаль.

Wish you never had sleeping problems!

Дякую за побажання Я сподіваюся, що ваш скоро стане кращим @antorv.

Хорошо, что у него полный голос. Я хочу помочь вам объяснением. Когда у вас есть право голоса 10 долларов, вы оказываете поддержку на сумму 10 долларов, голосуя за кого-то. Если ваше право голоса составляет 75 процентов, вы можете оказать поддержку в размере 7,5 долларов при голосовании. В течение 24 часов ваше право голоса увеличивается максимум до 20 процентов. Мой вам совет: используйте максимум 80 процентов голосов. :)) #onepercent #turkey #tr

But it's mine, my SP, and it doesn't give 10 bucks for sure. You misunderstood something, friend.

А ще я сьогодні вперше за увесь час перебування на steemit змогла зарядити свою голосувальну батарейку на 100% (не знаю, який толк, але цей пунктик не давав мені спокою):

Когда SP становится выше - то эта сила голосования очень важна. Чем меньше заряд - тем меньше дает апвоут. Всего батарейка в день заряжается на 20%, поэтому понижать можно только до 80%

Это 10 апвоутов в полную силу (100%).

#onepercent #ukraine

image.png

Дякую) зараз мій воут дає 1 цент)
Ти не знаєш, з якої SP може бути 2 центи?

Около 1000 SP будет 2 цента )

Є куди рости =D

Оой "Белая бяроза" это моё одно из любимых мороженок ☺️

С высокого искусства на гараже посмеялась в слух 😂

#onepercent #ukraine

В мене такого на районі багато, ще фоткатиму😆

This post has been rewarded by Russian speaking community curator with support from the Steem Community Curation Project.

За этот пост проголосовал куратор русскоязычного сообщества при поддержке проекта Steem Community Curation.

Я той самий твій тіммейт, з неіснуючої половини напівкоманди, пишу коммент, бо ми так домовились.
Так не завжди встигаю відповідати на пости тіммейтів, за що вибачаюсь перед командою #ukrainiandreamer.

Але як і завжди у житті є дві сторони медалі, як то кажуть. Може як для зарахування поінтів, апвотів і т.д. ми не зуміли організуватись. але ще не піздноподивитись на ситуацію з іншої сторони. Можливо життя дає нам можливість познайомитись друг із другом.

Можливо іноді треба відкрити своє сердце та бачити трохи більше.. Наприклад, якщо ти народився у бідній сім'Ї, то чи буде це привід скаржитись на життя та рідних або привід навчатись, працювати, досягти чогось більшого?
Вибір за кожним.
Це трошки філософії.

Більше мене цікавить інше. Що змушує тебе @antorv так часто згадувати про такі різні заспокоюючі ліки? Існує багато альтернатив, щоб налаштувати собі сон, настрій и т.д. Цікавлюсь, але якщо це особисте, то можеш не відповідати.

Здоров'я тобі)

Чудово, мої скарги працюють, є комент ;)

Ти написав класний і обдуманий коментар, тож постав до нього відповідні гештеги (#onepercent #ukraine), щоб отримати підтримку від куратора. Можливо, апвоути — не найголовніше, але тобі варто трохи наростити Steem Power, щоб могти заробляти на кураторстві згодом.

У мене проблеми зі сном тільки в ніч з неділі на понеділок, бо я сова, і у неділю довго сплю. Відповідно, не можу довго заснути вночі. Тому снодійне або транквілізатори — раз на тиждень (і то не завжди) :)

Дякую за турботу в будь-якому разі!

Снова кликбейт.... Снова ведусь... Та когда же я выросту?))))

але тут є пісюн!))) на гаражі!)))

Шкода, що там знизу не домалювали червону кульку.
Це моя політична позиція)))

блін, отут не зрозуміла )

а если ... красный Шарик?

Блін, я здаюсь) нема мислєй)

^)))
Скажи умеет:)

Человек на своем месте .... в отделе рекламы работает)))

Ага, зашибись вы тут устроились. Устроили на мове междусобойчик для своих, а поддержка идёт от русского куратора. Молодцы, нечего сказать!

Read the rules, please.
image.png

Всё это мило, но теперь понятно почему нет апов для русской команды

Участвуй в конкурсе, пиши и увидишь.

Какой смысл писать в пустоту, когда раздача идёт среди своих. Участвуй сам

Ну да какой смысл ... если ты писал месяц назад.

Ну, да я помню как ты жаловался на @vipnata в комментариях у стимблога
А сейчас я вижу у тебя куратор06 регулярно

Открой глазки и посмотри на посты с 12 по 15 ... что то в твоей теории не работает.

Дядя, а ничего что куратор не русский?)) И по заданию стимита ведёт 3 страны?

ты лучше присядь на стульчик, и подумай над тем, какое же ты ничтожество по жизни. Таких людей я называю "ЖЕЛЧЬ". Подумай над тем, какой смысл несет твой высер? ))

@jumbledwalking Пожалуйста, уважайте друг друга, прошу не выражаться нецензурной бранью.

@mister-omortson, Ваше право высказывать свое мнение, но пожалуйста, не используйте нецензурную лексику. Вам следовало бы пройтись по постам, ознакомиться с правилами, в аккаунте @steemitblog все написано. Сообщество трёх стран: Украина Россия Беларусь не является куратором для поддержки ТОЛЬКО русских авторов. "Сообщество Трёх Стран Украина Россия Беларусь"- это ранее было обговорено и одобрено @steemcurator01. Баннер также был изменён, дабы не вызывать у авторов (украинских, русских, белорусских) разногласий. Мы три страны, все под одним сообществом. Не обесценивайте свой труд, пишите дневниковые посты и будет вам счастье.

IMG_20200818_221852_580.jpg

Для начала прошу указать нецензурную лексику, которую я якобы использовал.
И вот именно, не ТОЛЬКО украинских, как у вас сейчас это происходит

Речь была о том, что Вы используете нецензурную лексику? Я предупредила, чтобы в дальнейшем "пожалуйста не используйте".... Не стоит говорить то, чего не знаете, это разжигает спор между участниками. Я думаю, что это не есть хорошо. Курация проходит для всех одинаково вне зависимости от "русские" "украинские". Если у Вас возникли сомнения по этому поводу, Вы вправе перейти по этой ссылке,
https://steemworld.org/@steemcurator06
ввести @steemcurator06 и посмотреть как веделся курирование, авторов из какой страны поддерживает куратор. На этом, думаю конфликт исчерпан.

Dear curator06,
support_banner3.jpg

Зачем вы предупреждаете именно меня, а никого другого? Это издевательство?
Конфликта пока нет, но есть проблема. Почему оба куратора из украины? Это несправедливо!

@mister-omortson, в блоге у @steemitblog много постов с новостями. В одном из них каждому желающему участнику предлагалось стать кураторами, представителями стран. Если вам интересно это, а судя по тому, что вы задали этот вопрос, то интересно, можете подать заявку от своей страны. Если ваш профиль согласно требованиям подходит, я честно уже не помню какие там требования, то вас утвердят. И вы будете представителем из России, куратором российских авторов. Пожалуйста ;) вам ведь никто не запрещает подать свою кандидатуру или любого другого автора из России. А так как заявление никто из России не подал, стемитблог решил сделать так. Это не мое личное решение. Не следует обижаться или думать-справедливо или не справедливо, нужно действовать. Если из вашей страны желающих до этого времени нет, это не моя вина. Давайте закончим этот спор. И никакого издевательства, поверьте!

#onepercent #ukraine #ukr

Hi i am @solaiman12
I post according to all the rules of steemitblog. But I haven't been getting any votes in my post for some time.Please check my profile.

To whom are you writing this, my friend?
@steemcurator06 has a right to upvote only Ukraine, Belarus, and Russia.
And you are from Bangladesh...
I think you have to write to the curator of your country.

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

And thank you for setting your post to 100% Powerup.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57850.91
ETH 2358.42
USDT 1.00
SBD 2.43