Tematy Tygodnia #5 - Lista przebojów "Trójki" sprzed 15 lat (29.11.2002)

in #tematygodnia7 years ago (edited)

trojka.png
źródło

Uczepiłem się trochę tego skojarzenia z rokiem 2002 ale co mi tam :) Pisałem wcześniej o muzyce z serialu i przyszła mi do głowy taka myśl "co było na listach przebojów w 2002 roku"? Okazało się, że równo co do dnia 15 lat temu w "Trójce" emitowano notowanie Listy Przebojów nr 1087 - audycja nadana została 29 listopada 2002 roku w godzinach 19:05–22:00, a prowadzącym był Marek Niedźwiecki.

Kultowa audycja, kultowy prowadzący - no to przypomnijmy sobie to zestawienie. Począwszy od pierwszego a skończywszy na trzydziestym miejscu, wyglądało ono tak:

1. PEARL JAM - "I Am Mine"

2. HEY - "Cudzoziemka w raju kobiet"

3. TORI AMOS - "A Sorta Fairytale"

4. PHIL COLLINS - "Can't Stop Loving You"

5. ROBBIE WILLIAMS - "Feel"

6. EVA CASSIDY - "Imagine"

7. GRZEGORZ TURNAU - "Liryka, liryka"

8. RED HOT CHILI PEPPERS - "The Zephyr Song"

9. RAZ, DWA, TRZY - "Oczy tej małej"

10. ANNA MARIA JOPEK - "I pozostanie tajemnicą"

11. U2 - "Electrical Storm"

12. MYSLOVITZ - "Sprzedawcy marzeń"

13. MADONNA - "Die Another Day"

14. POGODNO - "Orkiestra"

15. NIRVANA - "You Know You're Right"

16. ŚCIANKA - "Białe wakacje"

17. KASIA KOWALSKA - "Antidotum"

18. WILKI - "Urke"

19. KATARZYNA GRONIEC - "Bez księżyca"

20. STANISŁAW SOJKA - "Życie to krótki sen"

21. TRACY CHAPMAN - "You're the One"

22. SANTANA FEAT. MICHELLE BRANCH - "The Game of Love"

23. RED HOT CHILI PEPPERS - "By the Way"

24. OXY.GEN - "Billie Jean"

25. BJÖRK - "It's in Our Hands"

26. MARK KNOPFLER - "Why Aye Man"

27. IRA - "Bez ciebie znikam"

28. A-HA - "Lifelines"

29. COLDPLAY - "In My Place"

30. PERFECT I POLSKA ORKIESTRA RADIOWA - "Chcemy być sobą"

Nie udało mi się znaleźć streamingu dla każdego utworu, a nie chciałem zarzucać Was znowu linkami z youtube - wybaczcie.

No to jak? Znacie? Cenicie? Pamiętacie? Może ktoś słuchał na żywo? Chętnie rozpętam dyskusję w komentarzach ;)

line.png

Appreciate the content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@imperfect-one

Sort:  

Słuchałam systematycznie i nawet prowadziłam zeszyty z notowaniami :) To były bardzo fajne wieczory :)
Oczywiście było też nagrywanie piosenek a potem spisywanie tekstów do kolejnych zeszytów. Potem dopisanie chwytów gitarowych, próby i już można było zabłysnąć np na dużej przerwie w szkole :)

O kurde - wygląda na to, że mamy tutaj prawdziwą true fankę :D

To były cudowne muzycznie lata :)

Ciekawie wstrzeliliśmy się z artykułami w piątej edycji. ;-) Pierwsze skojarzenie - przecież nie dawałem logo PR III do artykułu. ;-P
Pewnie słuchałem Listy w tym okresie. Pamiętam większość utworów choćby Pogodno, Turnaua, Knopflera czy Tori Amos. Każdy z tych utworów gra w mojej głowie na zawołanie.

Ja nawet nie widziałem wcześniej, że napisałeś coś o "Trójce" :D

Wiem. Fajny zbieg okoliczności. Pozdrawiam Trójkowicza ;-)

I nawzajem :)

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

Qurator's exclusive support bot is now live. For more info click HERE or send some SBD and your link to @qustodian to get even more support.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62863.58
ETH 2464.59
USDT 1.00
SBD 2.62