Téma týdne - přehled

in #tematydne6 years ago (edited)

Nyní nám přibyla možnost editovat starší příspěvky. Takže teď můžeme upravovat i články napsané před sedmi dny. To je dobrá příležitost udělat si seznam #tematydne a udržovat jej stále aktuální.

TémaAutorPoznámka
Dětství@jjprac
Doprava@xlisto
Emoce@petrvl
Moje kniha@basket.bruntal
Moje rodná hrouda@morous70
Najlepsi koncert mojho zivota@matkodurko
Přátelství@belahejna
Sny
Svoboda@tazi
Záhady@zenuska

Můžete případně doplnit či upřesnit.

Jen co jsem zveřejnil tento článek jsem si všiml, že o chvilku dříve udělal přehled témat @godfish. A přehled má lépe zpracovaný v článku O tématech týdne. Tak to nechám na něm.

Sort:  

A kde vídíš tu možnost editovat starší články? já ji nemám.

Používám PC aplikaci eSteem a tam to už funguje po včerejší aktualizaci. Uvádí, že se k tomu vývojáři rozhodli na základě zkušeností. Na Steemit to mají také dát. Píšou to zde.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71