O tématech týdne

in #cesky6 years ago

Úplně na konci Steemeetingu jsme s @petrvl leželi u piva na trávě nad přehradou a nezávazně tlachali. Petrvl se při té příležitosti nechal slyšet, že ty témata týdne jsou vlastně fajn, protože i když zůstáváme více či méně anonymní, vlastně se docela dobře známe. Což je vlastně poklona všem, kteří se na tématech týdne jakkoli podíleli.

Vzpomněl jsem si na to, když jsem slíbil, že vypíšu seznam uplynulých témat a jejich zadavatelů. Vlastně už je to docela zajímavý soupis, člověk by neřekl, jak ten virtuální čas letí. A taky jsem zjistil, že je ostuda, kolik témat týdne jsem zazdil :)

Kdo?Co?
@godfishdigitální hry
@pipiczechsny
@krakonosradost
@xlistodoprava
@petrvlemoce
@bucipucizlaté české ručičky
@jjpracdětství
@zenuskatajemno
@silipravda a lež
@hairyfairyučitel/ka
@jirka-orlovajá a sport
@tazisvoboda
@belahejnapřátelství
@matkodurkonejlepší koncert mého života
@morous70moje rodná hrouda
@basket.bruntalmoje kniha
@kingpin77?


V uplynulém týdnu vzniklo 103 #cesky psaných článků, stojí za nimi těchto 33 autorů:

@basket.bruntal
@bishoppeter1
@born666
@bucipuci
@cryp1
@cryptoinvestsvk
@danieleder
@dom348
@fre3m4nn
@gazela
@godfish
@hairyfairy
@istrednepohronie
@jimmy61
@jirka-orlova
@jjprac
@kingpin77
@koksak
@krakonos
@liberlandpress
@matkodurko
@mespanta
@morous70
@nebuladream
@osobnirozvoj
@petecko
@petrvl
@pipiczech
@ritxi
@rosalinde
@softa
@truestories
@xlisto

a.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70771.68
ETH 3814.65
USDT 1.00
SBD 3.46