Telefon på reparasjon...

in #telefon3 months ago

Ja, jeg er ledig... Telefonen min måtte repareres, så akkurat nå har jeg bare en forferdelig og gammel Xiaomi-telefon som er så treg at jeg heller ikke vil røre telefonen enn å se på statusen til kryptovalutaer og lese artikler på telefonen min. Og vet du hva, det føles fantastisk. Jeg bruker mindre tid på telefonen (mye mindre), og i stedet åpner jeg den bærbare datamaskinen for å gjøre det som trengs når det trengs, men i tillegg gjør jeg bare andre ting. Er ikke det bare fantastisk? Jeg liker det veldig.

image.png

I lang tid drømte jeg om en uke uten telefon, og for å være ærlig, uten alle slags datamaskiner og digitale ting. Jeg lengter fortsatt etter det, fordi det ville hjelpe livet til å roe seg ned og å gjøre fantastiske ting uten å bli forstyrret av den digitale virkeligheten hele tiden.

Selvfølgelig er det mulig uten å kaste alle datamaskiner, telefoner og nettbrett, men det er mye vanskeligere... Men jeg tror vi alle trenger litt frihet fra våre digitale enheter... Kanskje du bør ta en pause også og plukke opp en bok, gå en tur i skogen, eller gjøre en annen frigjørende aktivitet?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64290.64
ETH 3155.12
USDT 1.00
SBD 3.86