You are viewing a single comment's thread from:

RE: (EN/RO) Sloth, greed, egoism and the blockchain technology / Lene, lăcomie, egoism și tehnologia blockchain

in #steemromania7 years ago (edited)

Despre lene=exemplele date de tine nu ma multumeste nici macar unul. "Oare de ce s-a urcat prima dată omul în spinarea calului ? Sau de ce a pus animalele să muncească în locul lui ?" A urcat pe cal sa ajunga mai rapid la destinatii si sa evolueze mai repede nu de lene.A pus animalele sa munceasca pentru a obtine mai rapid rezultate.A inceput sa faca agricultura pentru a nu se mai afla tot timpul in cautare si miscare daca era de lene munca campului nu este asa usoara.A creat masinarii pentru a prelua lucrul cu adevarat greu unde puterea omului fizic este limitata.La partea cu lacomia nu prea inteleg cum duce asta la progres, eu ma aflu printre cei care nu au a face cu lacomia,nu am fost si nu voi fii niciodata lacom.Nici egoist nu sunt pentru ca niciodata nu voi incerca sa ma ridic pe caderea celui de langa mine si intotdeauna am ajutat si voi ajuta fara nimic in schimb, in limita resurselor si timpului disponibil.La partea cu colaborarea dincolo de orgoliu si instincte sunt perfect de acord de fapt singurul lucru cu care sunt de acord sin articol ,dar tinand cont de istoria umanitatii suntem si am fost condusi dintotdeauna de orgoliu,mandrie,instict,lacomie si dorinta de a avea intotdeauna mai mult decat avem nevoie.Foarte putini oameni ajuta alti oameni benevol fara a avea ceva de castigat de pe urma acestui ajutor.Foarte putini oameni trec peste aceste 5 elemente pentru ajuta,pentru a crea pentru a colabora impreuna la unison pentru a face lucruri frumoase de care sa se bucure cat mai multi in acest articol fiind vorba de STEEMROMANIA.Iti doresc succes in tot ceea ce iti propui dar eu inca cred ca mentalitatea este inca lucrul cel mai greu de schimbat la oameni.

Sort:  

Cele mai grele job-uri pe care le-am avut de-a lungul timpului au presupus lucrul cu oameni. Nu mi-e teamă de asta. Dar ai perfectă dreptate cu schimbarea mentalității.
Eu sunt convins că merită efortul chiar dacă e posibil să fie greu. Dacă am face doar ce e ușor...