You are viewing a single comment's thread from:

RE: (EN/RO) Sloth, greed, egoism and the blockchain technology / Lene, lăcomie, egoism și tehnologia blockchain

Sunt de acord, schimbarea incepe cu noi, asta este singura metoda de a influenta in mod pozitiv comunitatea, prin actiune proprie. Eu zic ca, nu doar invatam cum sa traim viitorul dar modelam viitorul.

Imi place viziunea, sper sa avem resursele necesare pentru a creea oportunitati, lucrez la partea de resurse chiar acum, dar consider ca avem potential si mai mare de atat, putem chiar schimba vieti. :)

Sort:  

Subscriu la partea cu „modelăm viitorul“. Și eu cred că avem un potențial uriaș. Trebuie doar să scăpăm de paradigma lipsei resurselor. Dacă am reacționa unitar ca și comunitate, nu cred că ar mai fi cineva care să poată nega potențialul. Eu am făcut ceva cercetări în direcția asta ... și sunt absolut convins că putem face multe. Incredibil de multe !

Putem face chiar foarte multe, este doar o chestie de timp dar mai intai trebuie sa ne consolidam ca si comunitate. Eu presimt ca lucrurile o sa se schimbe in bine, curand.

Subscriu. Și dacă nu se schimbă, le vom putea schimba noi !

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49