You are viewing a single comment's thread from:

RE: (EN/RO) Sloth, greed, egoism and the blockchain technology / Lene, lăcomie, egoism și tehnologia blockchain

in #steemromania7 years ago

Lenea, lăcomie, egoism... fac parte din natura umană începând de la Adam si Eva încoace. Natura umană poate fi schimbată. Fie prin înțelegerea si acceptarea unei relații cu Dumnezeu care duce la o înțelegere noua a vieții si o schimbare a gândirii (in Biblie se vorbește despre “Metanoia”- schimbarea gândirii) fie prin resursele proprii, ale Sinelui care este educabil ( in zilele noastre exista o sumedenie de cursuri de dezvoltare personală, cărți, google... si in cele din urma tot la o “Metanoia “ se ajunge....) Fiecare e liber sa aleagă calea...
Sunt de acord ca schimbarea începe cu noi. Lucrând de peste 20 de ani in câmpul fundațiilor de caritate, am dorit sa schimbam mentalități si sa învățam oamenii sa pescuiască nu doar sa le oferim pește. Uneori am reușit alteori nu. Pot spune despre mine ca in acești ani am învățat multe si m-am schimbat mult. Important este sa fim deschiși la schimbare si vom avea doar de câștigat.
Subscriu viziunii si sunt de părere ca impreuna e mai bine decât de unul singur.

Sort:  

Sper să vină momentul acela în care vom avea nevoie de experiența ta în zona de caritate.
Eu văd multe oportunități ce derivă din această comunitate. Dar toate la timpul lor.
Mulțumesc pentru apreciere !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60385.82
ETH 2321.90
USDT 1.00
SBD 2.51