Hayatın safhaları

in #steemix6 years ago (edited)


Hayatınızın ve kariyerinizin her safhası sizin farklı bir halinize muhtaçtır.

18 yaşındayken naif ve odaklanmamış bir haldeyken, 22 yaşında odaklanmış ve biraz kibirliydim. 27 yaşında yarı odaklanmış ama çok çalışıyorken, 29 yaşında hala çok çalışıyorum ve prensipliyim.

İleride hayat nasıl bir ben getirecek bilemem ama tahmin ediyorum ki; ben 35 yaşındayken hala çalışıyor olurum ama artık motivasyonum azalmış olur. 44 yaşına geldiğimde muhtemelen fiziksel olarak hala iyi görünebilirim. (En azından öyle umut ediyorum.) Ama gerçek benliğimi kaybetmiş olurum. Herhalde 50li yaşlarımda bu konuda dengemi yeniden sağlayabilirim.

Bilmiyorum siz hayat yolculuğunun neresindesiniz. Ama şunu biliyorum ki zaten şimdiye kadar hayatın birkaç farklı safhasından geçtiniz. Ve ileride daha fazlası sizi bekliyor. Seçimlerimiz bugün bizi biz yapan şeylerdir. Bugünden itibaren yapacağımız seçimler ise yarınki bizi meydana getirecektir.

Hayatımızın her safhası bize farklı şeyler öğretecektir. Ama bu yaşadığımız tecrübelerden ders çıkarıp çıkarmadığımıza bağlı. Yoksa sadece hayat sayfalarını çeviriyorsak hiçbir şey öğrenemeyiz.

Sort:  

Congratulations @vyslrnr! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new Steemfest³ Award is ready!
Be ready for the next contest!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50