Рецепт за успешно блоговање (и фотографије хране)

in #steemit7 years ago (edited)

[Original Text in English] Ако имате макар месец дана „стажа“ на Стимиту, јасно вам је да текстови о храни доносе веома добру зараду. Ипак, и ту треба одређена вештина око представљања. Ако желите да се усавршите, свакако одвојте мало времена за читање. Оригинални текст који је пред вама написала је на енглеском, и својим фотографијама илустровала Анамарија Котлеаренко, наша @ananuaremere. Превод и све грешке у њему су моје :)



Прошле недеље присуствовала сам догађају у Букурешту под називом Конференција блогера који пишу о храни.

Мешавина занимљивих људи, одличних говорника, могућности умрежавања и добре хране — то је мој опис искуства на зимском издању Конференције блогера који пишу о храни.

Мада је догађај био посвећен људима којима је кување страст, важан део конференције тицао се моћи друштвених медија, промовисања личног бренда и вашег блога.

Поред промовисања Стимита људима које сам упознала, научила сам неке корисне ствари које ће ми помоћи да побољшам свој блог.

Желела бих да те савете поделим с вама, јер ће можда и вама бити од користи.


О чему да пишем?

Одговор је једноставан: пишите о вашој страсти и чините то на занимљив начин. Само вас страст може одржати довољно дуго у блоговању да овде зарадите озбиљан новац.

Писањем о стварима које вас надахњују ваш блог ће стећи аутентичност која је неопходна за повезивање са људима.

Укључите ваше читаоце

Одговарање на коментаре је знак поштовања према онима који су утрошили време на читање и коментарисање вашег текста, а покушајте и да посетите њихов блог, можда ћете наћи нешто што вам се допада.

Остављајте смислене коментаре на туђе текстове.

Покушај да се изгради разговор и пријатељство једини је начин да вам се људи врате и опет кажу „здраво”.

Испробајте steemit.chat и Discord. И тамо можете промовисати свој текст, али будите опрезни, пошто Discord канали имају своја правила.

Немојте красти!

Не морате да измишљате топлу воду, нека вас други инспиришу, али немојте копирати!

Припремите и темпирајте свој текст

Записујте идеје и верзије како бисте избегли стваралачку блокаду.

Пробајте да објављјујете у различито доба дана. Ваши се читаоци веома разликују, неки можда раде ноћу или живе у различитим временским зонама. Желиели бисте да будете сигурни да ћете бити запажени (можда вас запази нека крупна риба, ко зна?)

Изглед је важан!

Чак и ако је ваш садржај одличан ако је текст претрпан, то ће људе одбити.

Научите како да користите кодове за форматирање текста (markdown), како да ретуширате фотографије и можда мало видео монтаже… Све те вештине ће вам помоћи да креирате бољи садржај.

Слободно поставите питања

Тако ћете обезбедити јак завршетак и повећани ангажман. Нема бољег начина да сазнате више о својим пратиоцима.


Планирам да ове савете ускоро употребим, обавестите ме да ли вам се чине корисним.

И запамтите, за добар блог треба уложити напор — будите упорни и доследни, и резултати ће доћи.





img

e-vizitka - 2017-10-28_131026-mala.jpg


Sort:  

That was quick :)
A BIG thank you for your effort!

Thank you very much for this fine text and photos, @ananuaremere. I can hardly wait for your application of these tips in the coming texts :)

It's true that the conference gave me the desire to work harder on my posts. You apply them already, I can see that from the quality of your posts. So, keep up the good work!

I'm very glad you like it, @ananuaremere :)

Pa ti citas misli :) Upravo sam za vikend razmisljala da napravim blog o hrani i to o domacoj supi :) Neckala se, fotke stoje i onda ti izbacis post, i evo sad cu da radim i ja :) Odlican post. Primetila sam neke nove ljude iz Srbije i ako nije problem, prvenstveno ih upucujem na tebe jer znam da ti veoma odgovorno vodis spisak zajednice.

Није проблем, напротив @jungwatercolor, што више људи окупимо, то боље! Можеш слободно и ти да преузмеш и објављујеш ону нашу листу. А твој блог о домаћој супи једва чекам :)

Lepo je da napredujemo sa našim jezikom, tu sam za podršku

Хвала лепо за подршку, @dobartim. Ево и @alexs1320 је почео да пише на српском :)

Ja mogu da počnem da pišem na latinici, slobodno neka mi pišu svi u komentarima na našem jeziku, biće mi drago. P.S. Sada ću da mu pošaljem donaciju iz SBD Challenge 1 SBD. Nominovao sam tebe u SBD Challenge, pomozi našim novim korisnicima.

Шта је SBD Challenge, @dobartim?

Sedam dana saljes po 1 sbd i nominujes nekoga da to isto radi. Imas na mom postu.

Овако како си ти то описао @dobartim, то јесте немогућа пирамидална шема. Гласањем на Стимиту већ дајеш подршку другима. Ја тренутно немам 7 СБД на рачуну, а врло је непријатно тражити од људи да деле оно што су вероватно стекли улажући поприличан труд. То и јесте проблем који је Стимит гласањем решио.

Морао би да озбиљно образложиш које су предности и ограничења твог система типовања у односу на давање гласа преко Стимита.

Ok, ne mora niko da prihvati sistem-nije obavezan. Razumeo sam te - hvala ti.

Pozdrav svima i pitanjce, da li imamo neki Chat kanal na SteemIt-u?

У основи, најбољи начин да направиш канал, са све зарадом, јесте да на Стимиту пишеш на српском, @alexs1320 :)

За чат канал задужен је steemit.chat.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44