Zašto je Steem Odlična Platforma

in #steemit7 years ago (edited)

Uključio sam se na Steem pre oko mesec dana (35 dana, da budem precizniji) i mogu vam reći da je ova platforma odlična, a biće još bolja u budućnosti

Šta je ovo uopšte?


Steemit je platforma za pisanje blogova, odnosno postova odnosno članaka ili kako bi se već to nazvalo na "našem" jeziku.

Namerno pišem latinicom kako bi i ostali naši mogli da pročitaju. Ima dosta ljudi iz Hrvatske i Slovenije.

Šta ćeš, dok sam živeo u Prokuplju, ljudi iz Kuršumlije su bili daleki stranci. Sa distance od 2.000 km nekako su mi svi Sloveni bliski i moji, makar bili Poljaci ili Ukrajinci.

Za razliku od drugih platformi, na ovoj možete i da zaradite?

Jeste, Herbalife i ostale multilevel gluposti...


Ne! Apsolutno Ne!

Ovde se vaš trud nagrađuje kriptovalutom Steem $ i Steem.

Kriptovalute su glupost i balon koji će da pukne!


Ne!


Kriptovalute su zgodan naziv za široke mase. U suštini su protokoli buduće komunikacije.
Šta će sve biti zasnovano na njima - ko zna, igrice, banke, neki novi youtube, medicina...
Koliko će to da vredi - ko zna, verovatno mnogo više nego danas.

Ono što znam jeste da će mnogo toga što se sada odigrava na centralizovanim serverima preći na ovaj decentralizovani sistem zvani "blockchain".

Baš ću ovde da zaradim pare...


Za razliku od pomenutih multilevel gluposti na kojima vam mašu lažnim čekovima na sulude sume novca, ovde je sve javno.

Lepo kliknite na moje ime, pa na Wallet i vidite koliko imam...

Imam u ovom trenutku 35 Steem $.

Steem $ danas košta ovoliko:

U prevodu, posle mesec dana, ovde sam zaradio 300 - 350 Evra neznajući šta tačno radim.

To je jedna srpska platica, a vi kako hoćete, ne morate da verujete.

O čemu da pišem?


O onome što umeš, na jeziku koji znaš.

Jesi neki majstor, odlično, testiraj nešto.

Jesi pekao rakiju, odlično, piši o tome.

Jesi putovao negde - piši!
Ono što bi stavio na FB ili neki levi sajt kao komentar - sredi malo i stavi ovde.

Koju korist ima taj Steem od mene, pa me plaća?


Mnogo je prosto, oni su napravili produkt, zove se Steem.

Treba im kredibilitet, odnosno mnogo ljudi koji taj Steem koriste.

Što više ljudi u igri - to je vredniji Steem (manje - više je tako)

I to kao mogu da naplatim?


Da! Odmah, sada, danas! Odnosno 7 dana posle pisanja teksta, ako taj tekst nešto zaradi.

Obogatiću se!!!


Najverovatnije nećeš...

Piši, očekuj malo, radi nešto što te ne opterećuje i...

Ko zna, možda i dođe neka zarada.

Zapratite me ako volite automobile i nauku

Pozdrav svima


Javite se @lighteye ako niste u zajednici. Ja nisam bio do danas

Sort:  

Одличан приступ за почетнике, @alexs1320. Имаш таленат да ствари поједноставиш.

Ово је ситуација из „Тамног вилајета“ — ко не проба кајаће се, ко проба кајаће се што није пробао раније :)

Глас и рестим.

И само једна ситна примедба на наслов, @alexs1320 — платформа је Стимит. Стим је криптовалута коју платформа користи. Имаш још два-три дана да то исправиш :)

Sasvim se slazem.Posle steemit-a ne pada mi na pamet da se bavim multilevel glupostima.

great post dear

oo you speak serbian, great!

Hvala :) Sećam se da smo bili svetska velesila u igri Erepublik, mislim da bi i ovaj SteemIt mogao da se primi kod nas. A veća zajednica bi bila korisna svima...

Rastemo ali polako, malo smo mi zatvorena sredina za ovakvo nesto. Barem je to moje iskustvo posto vec mesecima ljudima pricam i objasnjavam platformu ali kad kazem, mora da se radi, pise, bude aktivan..e onda samo svi splasnu :) Posto je izgleda varijanta ja bi malo da mrdnem a da pare padaju :( Ne biva ...
No @lighteye je definitivno svetlo koje nas skuplja ovde :)

Пиши слободно ћирилицом, @alexs1320, сад постоји http://www.preslovljavanje.com/, и више ником није тешко да види српски текст како жели.

Dobrodošao! Dobar ti je ovaj dialog sa samim sobom.

To je tada kada znaš da si u pravu :)

Kako bi rekli na Steem-u -> full upvote and resteem and follow!

I sretno!

Pozdrav iz Ljubljane,
Ervin

Mnogo volim Ljubljanu i svake godine navraćam. Pre 2 godine sam bio na Nebotičniku za doček - najbolji doček ikada, posebno vatromet.

Eto me na proleće, od Logarske doline, preko Kamnika, Ljubljane, Trente do Mangarta :)

Sve najbolje!

Hvala i jednako.

Ovaj si put prešao biciklom? Ako da - bravo i poštovanje!

U svakome slučaju, kada idući put budeš u blizinu javi se i navrati.

I ja sam puno u Logarskoj. Evo je prije par dana samo za tebe:
image.png

Na žalost samo autom i pešice, ali ove godine nosim i biciklu.

Bravo što volim Srpski jezik

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67614.76
ETH 2610.64
USDT 1.00
SBD 2.73