Sort:  

есть такое дело

Плюс)

Я тут, @olesia😂👍

замьотано)))

Я здесь.
Я немного запуталась, надо ли писать каждый день или нет. И были дни, когда болезнь одолевала и я лежала без движения. Поэтому есть пропуски. Но собираюсь писать задним числом.

Ви в активі, так. Пропоную Вам писати також і конкурсні пости, не тільки щоденникові.
Не забувайте, що більше 2-х щоденників впродовж 1 доби заборонено.
Також раджу активно ставити апвоути участикам нашої спільноти, щоб почати заробляти кураторські.

О, приємно бачити себе в списку активних )

Активных так мало осталось( но все равно, хорошо, что люди не забрасывают

Та навпаки, побільшало) Восени було 15 :)

Я стараюсь писать и конкурсные посты, и дневник каждый день...))) А скольки можно ставить апвоутов? )))

Перевіряйте батарею, і вирішуйте, скільки ще можна роздати голосів :)
Тут: https://steemworld.org/@tinochka2

Нижче 80 не рекомендується.

Щиро дякую!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56934.21
ETH 3091.02
USDT 1.00
SBD 2.38