You are viewing a single comment's thread from:

RE: Make it 98 percent for the publisher

in #steem6 years ago

ja! dat dacht ik ook .. dat heb je al er boven op geschreven :D
geef niks, ik snap het wel

maar... wat als je ook een curator zelf wordt
ik weet het niet zeker maar ik denk, dit kan ook de mensen met kleiner SP helpen groien als ze vaker op tijd hun upvotes geven vooral aan trending posts, met die system die wij nu hebben ... verdien ze bijna niks
maar ik ben geen expert dus ik weet het niet

als het echt zo is dan is het goed voor ons allemaal
want denk maar even na .. er zijn veel mensen hier die power up en power up en power up aan het doen en hun zelf rijker maken
maar.. de accounts met kleiner sps stoppen al - met posten en upvoten want ze denken ze hebben te weinig invloed dus geen zin

maar als ze ook 50% krijg mischien worden ze wel aangemoedig om door te gaan en mischien nodig ze nog meer mens uit, het is belangrijk dat we elke jaar groei denk ik (population wise)

ik kan me niet voorstellen dat veel mensen de platform gaan verlaten
als wij niet meer groien dan .. gaan dit platform dood
dat is gewoon dat

veel mensen HODLen maar door zonder dat te beseften

oke nu heb je heleboel maar als de mens denken het is een waardeloze cryptocurrency hoe in Godsnaam zou je dat nou gaan verkopen vooral als niemand dat nou willen .. wie zou dat nou willen als ze kunnen alleen maar een paar kopen als ze weten dat degene manier hier om meer te verdienen of ten minste je post aandacht te krijgen is om veel SP te hebben

Wij moeten en balans vinden dat hebben wij niet denk ik
maar ik kan ook fout bent.. wie weet ..

Sort:  

#nl Heb er al veel over nagedacht. Nu wil ik eigenlijk naar bed, hahaha.

We zullen het wel zien hoe het verder gaat.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51