"Våkn opp med besluttsomhet, gå til sengs med tilfredshet. Reisen din begynner på nytt med dagens første lys."

in #start5 months ago

"Våkn opp med besluttsomhet, gå til sengs med tilfredshet. Reisen din begynner på nytt med dagens første lys."

Har du noen gang hatt følelsen av at én vanskelig oppgave er nok, og to vanskelige oppgaver er umulig? Når jeg leser dette sitatet, er det sånn jeg føler det. Bare tenk på det.

  • Våkn opp med besluttsomhet.
    Det er mye lettere å skrive enn å leve det. Jeg skrev om det for to dager siden hvordan det er vanskelig å våkne opp med et smil om munnen og se utfordringene som ligger foran oss. Det er vanskelig å våkne med et smil, og det er enda vanskeligere å våkne med besluttsomhet. Det er så mange ting som prøver å presse oss ned til en lammet status der du bare gjør ting for å overleve, i stedet for å handle for å vokse og oppnå større ting.

En nøkkel for å våkne opp med besluttsomhet er å vite hva du ønsker å oppnå. Hvis du ikke vet, er det veldig vanskelig å bestemme seg. Du kan med andre ord ikke bestemmes for å være bestemt. Du må først finne ut hva du ønsker å oppnå og hva dine mål er for dagen.

![cuteboywakingup.png](https://files.peakd.com/file/peakd-hive/unbiasedwriter/48hJhCXjhPJvws4EC1RUCAcMvfkkfyCTJTmD5RPJAkJsQE195jAPF7f9z8mtMQkFpj.p

  • Gå til sengs med tilfredshet.
    Det er også lettere sagt enn gjort. De fleste dagene når jeg legger meg, ser jeg ofte de tingene jeg ikke har oppnådd den dagen. Kanskje jeg ikke klarte å skrive så mye som jeg hadde planlagt, kanskje jeg ikke var fokusert nok til å svare på e-postene i innboksen min, eller kanskje jeg kjeftet mye på barna mine? Det er så mange ting du kan være kritisk til deg selv og hva du har oppnådd på en dag.

Det er viktig å evaluere dagen din, men i den prosessen må du definitivt se de positive tingene også, og ikke bare de negative tingene!

Mange ting i dette lille sitatet, ikke sant? Ha en fantastisk onsdag!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62759.93
ETH 3112.27
USDT 1.00
SBD 3.87