You are viewing a single comment's thread from:

RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

in #romania6 years ago

Ah, nu, stai linistit! Imi cer scuze daca m-am facut inteles sau exprimat gresit.

Nu ma refeream la tine si nici nu ma simt jignit in niciun fel. 😊

Ma uimesc mai mult de oamenii astia pe care ii vad de cateva zile incoace cand pe Steemit, cand pe Facebook care isi justifica esecurile lor pe platforma prin faptul ca vai Doamne exista comunitate de romani si ca nu ne sustinem, ca ne ascudem in spatele limbilor straine si alte cacaturi din astea, In loc sa puna mana sa invete limba engleza si sa se concentreze pe content de calitate. Cam asta ar fi fost idea!

In rest, singura curiozitate pe care o aveam referitor la articolul tau era cum ai reusit sa ma gasesti si pe mine cautand dupa tag'urile Ro si Romania.

Eu de exemplu am o singura postare care din intamplare si motive profesionale este in limba engleza si am fost surprins chiar foarte placut de faptul ca m'am regasit pe lista ta.

Toate cele bune! :)

Sort:  

Înțeleg perfect ce spui. E oarecum tipic pentru unii să dea vina pe lipsa susținerii și alte rahaturi. Cât despre cum te-am găsit, nu mai știu la care din români ai comentat sau ți-a comentat și am văzut asta: https://dsound.audio/#/@prdgmshft apoi am vrut să văd ce e cu site-ul https://m.soundcloud.xn--com%20%20prdgmshft-j89j/ doar că nu mergea link-ul și l-am depanat: https://soundcloud.com/prdgmshft. Asta e tot ! ;)

Mama dar ai avut ceva de lucru! 😂

Chiar ma bucur sa aud pentru ca probabil nu ar depune nimeni atata efort daca nu i s'ar parea macar nitel interesant ceea ce vede. Deci suntem pe drumul cel bun, multumesc! 😅

Am sa incerc sa editez link'ul de Soundcloud sa nu mai fie nevoie de alte depanari pe viitor.

Merci mult de lamuriri si mult spor la Steeming iti urez!

Mulțumesc ! Cam același fel de „data mining“ am făcut cu majoritatea celor din listă. Mă refer la cei care nu postează cu #romania sau #ro.

Telegram? Poti sa ma adaugi te rog. :) @prdgmshft

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55994.52
ETH 3002.48
USDT 1.00
SBD 2.12