Daglig profit er tilbake ... i hvert fall litt!

in #profit2 months ago

En av tingene under det siste oksemarkedet som var veldig typisk, var at folk kunne skryte av sin daglige passive inntekt på Twitter. Du kunne se dem dele hvor mye de tjente med alle de 3,3 tokenene som OlympusDAO, HectorDAO, Thor Nodes, StrongBlock, PowerNodes, og hvem vet hva. Jeg red også på denne bølgen, men da bjørnemarkedet begynte å komme, forsvant alle disse og ingen twitret om deres daglige passive inntekt fra krypto lenger.

Vel, nå begynner vi å føle noen bullish vibber igjen, men det er ingen passiv inntekt i krypto på samme måte, i hvert fall ikke for meg. De nodeprosjektene som lovet utrolige gevinster opererer ikke lenger med den samme modellen, og de fleste av oss har lært at det var en helt uholdbar modell de brukte. Selvfølgelig var det bra for korttidsfortjeneste hvis du var en tidlig investor, men generelt sett var det ikke godt nok.

Men ettersom kryptomarkedet kjører på noen bullish bølger, begynner i det minste noen daglige inntekter å komme tilbake. Hva mener jeg?

– Blogging på Hive og Steemit ble plutselig mer lønnsomt. Hvis du ikke har tatt profitt under bjørnemarkedet, begynner tokens plutselig å bli mer verdt, noe som betyr at arbeidet ditt under bjørnemarkedet plutselig begynner å bli til gull.

– Jeg har en Nexo-konto hvor jeg får renter for tokens jeg har på plattformen. Noen ganger har jeg mottatt all interesse som Nexo-poletter, mens andre ganger har jeg mottatt dem i de innfødte tokens. Uansett hva, er den interessen plutselig mer verdt ettersom verdien av disse tokenene vokser. For ikke lenge siden var et Nexo-token verdt $0,5. Det betyr at hvis jeg mottok min daglige interesse i Nexo-tokens verdt $4 (det betyr 8 Nexo-tokens), og jeg ikke solgte dem, så er den daglige renten fra den gang plutselig verdt $12 (og ikke $4) med gjeldende pris av Nexo-tokenet.

daily gains.jpeg

  • Merchant Moe er en plattform på Mantle laget av teamet bak TraderJoe. Jeg har midler i gårder der, og flere gårder gir deg en APR over 100%. Som et resultat besøker jeg plattformen daglig for å dyrke inntektene mine fra gårdene, og så legger jeg dem stort sett tilbake til bassengene for enda mer interesse. Selvfølgelig kunne jeg tatt fortjeneste og solgt, men jeg er for grådig til å gjøre det.

Dette er bare noen eksempler som viser hvordan livet plutselig har blitt mer lønnsomt, og det gjør det mer interessant og morsomt å se på porteføljeverdien og så videre når jeg våkner om morgenen.

Har du noen daglige inntekter fra krypto som du vil fortelle meg om? Jeg vil gjerne høre fra deg

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62963.68
ETH 3115.67
USDT 1.00
SBD 3.89