Taper Manchester United mot Manchester City i dag?

Vi har en spennende kamp på gang i Premier League i dag, da Manchester City skal spille mot Manchester United på Etihad Stadium i Manchester. Det er en toppkamp fordi det er det årlige Manchester-derbyet, men det er egentlig ikke så interessant, for jeg har en sterk følelse av at Manchester City kommer til å slakte Manchester United, et lag som har prestert dårlig i det siste (etter en liten kurve oppover). i januar/februar).

image.png
Kilde: Bing Designer

Erling Haaland har ikke vært veldig stabil siden skaden, men han scoret tre ganger mot Luton, så kanskje han er tilbake i jobben og skaper trøbbel for motstanderne igjen? Og det er sikkert positivt for Manchester City at Kevin de Bruyne er tilbake, han er et geni når det kommer til å servere ballen slik at lagkameratene hans kan score mål, og noen ganger scorer han de målene selv også.

Jeg har ikke store forventninger til kampen i dag, for jeg tror ikke Manchester United vil ha en sjanse mot Manchester City. Det betyr ikke at jeg heier på Manchester City... det gjør jeg ikke. Jeg håper seriøst de vil tape, for jeg vil bare at et annet lag vinner Premier League i år i stedet for Manchester City. Jeg håper det blir Arsenal, men jeg ville vært glad hvis det var Arsenal... så lenge det ikke er Manchester City.

Hva med deg?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68571.56
ETH 3910.03
USDT 1.00
SBD 3.66