Sort:  

@ocrdu @oaldamster wat voor taal gebruiken jullie nou?
wat is dit - Ik herken dit gezicht hahahah ^ ^

ouwe.. wat heb je gegeten vandaag? waarom - de woorden hahaha

{NL} Het is Frans @englishtchrivy. Met een knipoog naar het werk 'Ceci n'est pas non plus une pipe' van Belgisch surrealistisch kunstschilder René Magritte.

Gezicht komt mij trouwens ook vaag bekend voor. :-)

@oaldamster hahaa - gezicht van Abraham
hey.. veel plezier morgen ouwe!
Geniet er van!
Ga ik ook doen!
Proost!
vandaag is een mooi dag toch?

{NL} Morgen ga ik een groene bus langs de deuren leuren...
En die wijsheid duurt nog wel even hoor. ;-)

Vandaag is een hele mooie dag @englishtchrivy, daar proost ik later vanavond op!

Fijn weekeinde!

{NL} Als je Lucky 7 steememe inspiratie hebt: https://steemit.com/steememe/@oaldamster/killing-time

Fijn weekeinde!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56905.21
ETH 2508.41
USDT 1.00
SBD 2.36