You are viewing a single comment's thread from:

RE: Apuntaste a Seleccionar contidos en Português ? (Non vas ficar millonario de SBDs .. :-)

in #portugues7 years ago

Tem meu apoio para este projeto de curadoria e concordo muito que devemos dar valor aos pequenos usuários que, por vezes, sentem-se perdidos e não sabem como fazer para publicar seus textos ou, até mesmo, não recebem qualquer comentário em suas publicações.

Para mim, os comentários são fundamentais para o crescimento de qualquer indivíduo, mais do que a remuneração. Pode-se perceber que estou aqui desde o dia 23 de fevereiro e nem alcancei o nível 60 de reputação! Mas isso não me importa. Preciso pagar minhas contas? Sim, claro que sim. Preciso viver com a minha escrita? Claro, foi isso que resolvi fazer! Dinheiro é importante? É importante na medida do suficiente para viver, mas não para interromper a trajetória de outros ao acumular dinheiro demais. "O acúmulo de reservas desnecessárias na mão de um, esvazia as reservas de milhares de outros." (Meu lema!)

Se for digno de participar, posso contribuir escrevendo, como sempre faço, em português e, ainda, tentando buscar outros textos pela plataforma para que sejam interessantes para a menção (se entendi bem, acho que é isso que faremos, certo?). Enfim, salvei esta publicação para que possamos conversar a este respeito pelo chat em outro momento e, assim, saber ainda mais sobre tão nobre ideia da @gazetagaleguia! De antemão, saibam que me sinto feliz com esses passos que damos rumo à união de nossas culturas pelo idioma que nos identifica.

Abraços com carinho. Paz e bem! 💙

Sort:  

Entendeu ben, prezado @manandezo.... a idea é percurar apoio mútuo e interacción entre as xentes das falas da [galeguía] (Nota) dentro do Steemit, e tamén como xeito de potenciar e valorizar as xeografías das persoas "da fala".

Valorizar as xeografías "da fala" ten relación con que (salvo o Brasil) a maior parte dos estados lusófonos están no 3º senon no 4º Mundo, e as axudas en "modo turismo" e "comercio xusto -si elo fora posible-" poden ser de inmenso valor para nosas xentes.

Por outra banda, entendemos que distribuindo a metade dos beneficios (?) dos posts entre as curadoras, axudará a gratificar o traballo das voluntarias, e o tempo, orzar a carga de SP da conta @gazetagaleguia, e si o rumbo fora bon, quen sabe.... chegar a crear unha Testemuña Steemit xestionada por e para as lusófonas, coas súas apps e todo iso que os sonhos deixa ver e a realidade desmonta con catro números escritos nunha libreta.

Polo demais... ir andando para facer camiño,
Eu fico leda coa resposta das persoas, e en xeral a acollida que ten "A Gazeta" entre as compañeiras.

Como vç dí, non sempre se poderá estar no Steemit, xa que a realidade ten o mal vicio de apretar e sacar a unha das súas zoas de confort, mais co esforzo colectivo xogaremos a romper un chisco esta uniformización que nos trae o "inglés".

Nota: (Galeguía? Chamolle así polo lúcido artigo de Aline Frazao: Trocar a lusofonía pola galeguía)

PS: Un día, sonhando, escribironse os principios da GazetaGz. Se non valen... non temos outros.

Apertas fraternais.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68